۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۴۹۰

تجمع اعتراض آمیز کانون های مساجد استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ائمه جماعات و روحانیان با ارایه ایده، نظر و تفکر قابل توجه هنری می توانند در تجمع و به کارگیری جوانان هنرمند متعهد در مساجد نقش موثری داشته باشند.
تجمع اعضاي کانونهاي مساجد در محکوميت اهانت به پيامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع اعتراض آمیز اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در محکومیت هتاکی به پیامبراعظم(ص) صبح امروز در مسجد پیامبراعظم واقع در سعادت آباد تهران برگزار شد.

در این همایش که با حضور حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر کانون های مساجد کل کشور، مدیران ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران، ائمه جماعات و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و شاگردان هنرستان های وابسطه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است در ابتدای این تجمع قاضی زاده مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران با اشاره به این که فاصله بین برگزاری تجمع و اقدامات موهن زیاد است گفت: زنده نگه داشتن این حرکت ها وتجمعات قدرت بازدارندگی در برابر این گونه اقدامات دشمنان را افزایش می دهد.

قاضی زاده با اشاره به این که دشمن از ابزار هنر برای اقدامات سخیف خود استفاده می کند گفت: باید این اقدامات را با هنر پاسخ داد و در زمینه هنرهای تجسمی، تولید فیلم، موسیقی و هنرهای دیگر تولیداتی با عرضه فرا کشوری داشته باشیم.

وی افزود: این محصولات باید در درجه اول برای کشورهای اسلامی و در درجه دوم برای کلیه کشورها تولید بشود.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: ائمه جماعات و روحانیان با ارایه ایده، نظر و تفکر قابل توجه هنری می توانند در تجمع و به کارگیری جوانان هنرمند متعهد در مساجد نقش موثری داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید روح احترام به عقاید و آرمان های دینی را در جامعه گسترش دهیم./959/پ202/ص

ارسال نظرات