۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۵۶۴

کارگاه نقد عرفان‌های نو ظهور در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه آشنایی و نقد عرفان های نوظهور در دانشگاه تبریز خبر داد.
نقد عرفان هاي نوظهور و کاذب

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی اظهار داشت: این کارگاه به مدت یک روز و با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه های تبریز، آزاد اسلامی واحد تبریز، پیام نور تبریز، شهید مدنی آذربایجان و صنعتی سهند برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی این واحد در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با گسترش و نفوذ عرفان های کاذب این کارگاه را به منظور آشنایی نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاههای استان با عرفان های نوظهور و نقد آنها برگزار می کند.

 

کنعانی با بیان این‌که دانشجویان افسران جنگ نرم می باشند و آشنایی آنها با عرفان های نوظهور برای این قشر بیشتر از سایر اقشار اهمیت دارد، گفت: عرفان‌های نوظهور و دروغین یکی از موضوعات روز جامعه است و متاسفانه محل زایش اکثر آنها جوامع علمی می باشد.

 

وی از همه دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه خواست تا با هوشیاری و آگاهی مانع ترویج عرفان‌های کاذب در محافل علمی و مقدس دانشگاه‌ها شوند و گفت: کارگاه آموزشی آشنایی و نقد عرفان های نوظهور روز چهارشنبه در سالن کنفرانس مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

 

گفتنی است، در ادامه این کارگاه، کارگاه‌های نقد وهابیت، بهائیت و مسحیت تبشیری نیز توسط  این حوزه برای دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد./935/د102/س

ارسال نظرات