۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۴۱۴
در آستانه دهه امامت و ولایت صورت گرفت؛

تشرف یک مسیحی به دین مبین اسلام در ساری

خبرگزاری رسا ـ همزمان با در پیش بودن دهه امامت و ولایت یک جوان مسیحی در ساری به دین مبین اسلام تشرف یافت.
تشرف فرد مسيحي به دين اسلام در بيت آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یک جوان مسیحی کاتولیک اهل کشور لیتوانی، روز گذشته در بیت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام تشرف یافت.

 

بر اساس این گزارش، وی که به همراه یک خانواده ایرانی اهل اسرم شهرستان میاندرود در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران حاضر شد پس از اعلام شهادتین از سوی آیت الله طبرسی و تکرار آن از سوی وی به دین مقدس اسلام و مذهب حقه تشیع، دین مبین اسلام را پذیرا شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام، گفت: همه ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است و نها تعالیم دینی است که انسان را به اوج سعادت می رساند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال به امت اسلامی در عرصه جهانی حاصل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره گیری از احکام و ارزش های دینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: اسلام دین حق است و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احکام اسلام حقیقی در این کشور اجرایی می شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات