۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۵۵۶
شیخ احمد قبلان:

غرب در صدد بر اندازی دژ مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان ضمن تاکید بر وحدت میان مسلمانان گفت: غرب یک از دژهای مقابل خود را مقاومت می‎بیند به همین علت در صدد براندازی است.
شيخ احمد قبلان مفتي شيعه لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت  الاسلام شیخ احمد قبلان از علمای لبنان، در نماز عید قربان که در مسجد الامام الحسین در منطقه برج البراجنه بیروت برگزار شد گفت: آنچه در سوریه رخ می‌دهد نقض کامل حقوق بشر و زیر پا گذاشتن قوانین انسانی است.


وی افزود: توطئه بزرگ و خطرناکی در منطقه حکم‎ فرماست و نمی‌توان آن را مرتبط با حقوق بشر دانست. زیرا هدف آنها تنها سقوط بشار اسد و تغییر نظام نیست، بلکه مسأله شکست یکی از دژهای اصلی است که در برابر دیکته‌های غرب ایستادگی می‌کند.


این عالم شیعه ضمن دعوت مردم به وحدت و جلوگیری از تفرقه انگیزی تصریح کرد: مسلمانان و مردم لبنانی باید به وجدان، دین و اخلاق رجوع کنند و از دشمنی، کینه توزی و ظلم دست بردارند.


وی افزود:‌ آنچه در کشورها و به حساب ملت‌ها رخ می‌دهد، تاکید بر این دارد که معیار سیاست آمریکا در منطقه، امنیت اسرائیل در بالاترین حد خود است، بنابراین هیچ دمکراسی و هیچ حقوق بشری در این سیاست غربی تاثیر ندارد و تنها امنیت اسرائیل مورد نظر است./994/د102/ک


ارسال نظرات