۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۴۶۴۸
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تلاش دانش‌بنیان در بستر ایمان و اخلاق به موفقیت می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری دانش بنیانی، برنامه ریزی و تلاش در بستر ایمان را ضامن موفقیت دانست و گفت: ما به دنبال تولید علمی در دانشگاه هستیم که سبب شکوفایی نظام شده و ما را در فضای بین المللی به مقام مرجعیت برساند.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ظهر امروز در دیدار ریاست و مسؤولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر، با بیان این که دانشگاه محل تولید پژوهشگر، محقق، علم و عالم برای مدیریت کلان نظام در رده‌های عمرانی و فرهنگی است، ابراز داشت: ما به دنبال تولید علمی در دانشگاه هستیم که سبب شکوفایی نظام شده و ما را در فضای بین المللی به مقام مرجعیت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در عرصه علوم افزون بر نگاه برنامه محور بر حسب کارشناسی، نیازمند نگاه فوق روز هستیم.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: نگاه ما در فضای کلان علمی جامعه در سه رده‌ پایه، انسانی و تجربی باید نگاهی توأم با خودکفایی، تولید، مرجعیت و نگاه فوق روز به برنامه ها و پروژه‌ها باشد.

وی با بیان این که دانشگاه خلیج فارس باید با ایجاد همکاری با حوزه نفت، تجارت، کشاورزی، شیلات، انرژی هسته‌ای، حمل و نقل و حوزه‌ محیط زیست آبی، سخت افزار و نرم افزار های نظامی به تعامل قوی اطلاعاتی و پردازش پروژه و تبدیل به محصول دست یابد، اظهار داشت: این کار سبب پویایی و کارآمدی فضای دانشگاه خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شادابی، نشاط، دانش بنیانی، برنامه ریزی و تلاش در صورتی که در بستر ایمان، اخلاق و تقوا انجام شود می‌تواند ضامن موفقیت شما باشد./9454/پ202/س

ارسال نظرات