۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۶۸۶
از سوی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی؛

اسامی پذیرفته‌شدگان قرعه کشی آذر ماه زائرسرای مشهد اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ اسامی پذیرفته شدگان قرعه کشی آذر ماه زائر سرای امام باقر و امام صادق علیهما السلام مشهد مقدس وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام شد.
حرم رضوي، امام رضا
عبدالله رحمانی فرد، مدیر پذیرش زائر سرای امام باقر و امام صادق(ع) وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اسامی پذیرفته شدگان قرعه کشی دفتر زائر سرا را اعلام کرد.
وی افزود: پذیرفته شدگان با در درست داشتن ته برگ نام نویسی از 6 آبان ماه به مدت سه روز کاری فرصت دارند به دفتر زائرسرای این مرجع تقلید در قم مراجعه کنند.
رحمانی خاطر نشان کرد: این تاریخ به هیج عنوان قابل تمدید نیست و در صورت عدم مراجعه در مدت زمان تعیین شده، درخواست باطل و واگذار خواهد شد.
وی یادآور شد: زمان تحویل فرم های تکمیل شده به دفتر زائرسرا جهت نام نویسی دی ماه 1391 از هفتم تا پایان آبان ماه است، از این‌رو از درخواست کنندگان خواهشمندیم با در دست داشتن فرم تکمیل شده و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) تمامی افراد به دفتر زائرسرا مراجعه کنند.
رحمانی افزود: ساعت کاری دفتر زائر سرای امام باقر و امام صادق علیهما السلام مشهد مقدس شنبه تا چهارشنبه فقط بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 19:30 عصر است.
لازم به ذکر است، زائرسرای امام باقر و امام صادق(ع) در سال 1374 با هدف اسکان زائران مشهد الرضا(ع) با اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید تائسیس شد.
زائرسرای امام صادق(ع) در سال 1374 تاسیس و در سال 1383 ساختمان امام باقر(ع) نیز کنار آن تاسیس شد که البته این دو ساختمان یک مجموعه به شمار می آیند.
زائرسرا غیر از اسکان زائران، یک مجتمع فرهنگی هم هست، به طوری که کتابخانه عظیمی را در خود جای داده است تا علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بتوانند از این بخش نیز بهره کافی ببرند.
گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر پذیرش زائر سرای آیت الله مکارم شیرازی در قم ـ خیابان شهدا ـ نبش کوچه آمار ـ مدرسه علمیه امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام ـ طبقه دوم ـ واحد زائر سرا مراجعه یا با شماره 02517840007 تماس بگیرند.
علاقه‌مندان برای مشاهده لیست کامل اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنند./917/ت302/ی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
هنوز هم دفتر آقای مکارم قرعه کشی داره کجا اعلام می کنند ؟
2
0
ناشناس
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
تاریخ خبرو نیگا کن
ناشناس
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
بله هر ساله این مرجع بزرگوار برای تشرف زوار به مشهد خدمات ویژه دارند