۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۹۴۵
ویژه طلاب مشهد؛

فراخوان مقاله همایش علمی پیام آور رحمت اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان ارائه مقاله برای همایش علمی پیام­آور رحمت با موضوعات عقلانیت و رأفت در سیره نبوی از طرف جامعه المصطفی العالمیه مشهد اعلام شد.
همايش پيام اور رحمت

هادی هاشمی، مسؤول اداره امور پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه، مرکز آموزش عالی مشهد در گفت­وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد در خصوص همایش علمی پیام‌آور رحمت، گفت: معاونت پژوهشی این مرکز، هر سال همایشی را برگزار می­کند که امسال با توجه به بحث اخیر توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص)، «پیام­آور رحمت» با موضوع عقلانیت و رأفت در سیره نبوی نام گرفت.

 

وی افزود: مقالات در دو محور عقلانیت در سیره نبوی و رأفت در سیره نبوی ارائه خواهد شد که هرکدام از موضوعات، مشتمل بر چندین ریز موضوع است که پژوهشگران می­توانند موضوع دلخواه خود را انتخاب کنند.

 

مسؤول اداره امور پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه مشهد، ادامه داد: شرکت کنندگان می­توانند تا 15 دی، مقالات خود را با محوریت دو موضوع یاد شده به این نهاد حوزوی ارسال کنند.

 

وی در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج اظهار داشت: بررسی و کارشناسی مقالات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید و طی مراسم پایانی و همایش اصلی که 26 بهمن، همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود، تقدیر از مقاله­های برتر صورت خواهد گرفت و به هشت مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص محورهای فراخوان می­توانند به وب سایت این مرکز به نشانی www.mashhad.miu.ac.ir مراجعه کنند./932/ت303/ب

ارسال نظرات