۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۱۲۷
همزمان با عید غدیر صورت می‌گیرد؛

اعزام 231 مبلغ به نقاط مختلف استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از فعالیت 177 روحانی مستقر و طرح هجرت در مناطق روستایی و مرزی استان اردبیل خبر داد و گفت: 231 مبلغ و مبلغه نیز همزمان با عید غدیر خم اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

حجت‏الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ولایت و عید سعید غدیر در این استان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با هفته ولایت ویژه برنامه‌های مختلفی در سراسر استان پیش‌بینی شده است. 


وی از برگزاری جشن‌های غدیریه در مساجد محوری این استان خبر داد و گفت: همزمان با عید اکمال دین 177 روحانی مستقر و طرح هجرت استان اردبیل به مناطق مختلف شهری، روستایی و مرزی استان اردبیل اعزام می شوند که روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور نیز در اولویت برنامه تبلیغی روحانیان قرار دارند.


حجت الاسلام ستوده خاطرنشان کرد: روحانیان اعزامی با هدف تبیین فلسفه غدیرخم، ارتقای سطح آگاهی مردم از فلسفه امامت و ولایت، تبیین اهمیت مسأله رهبری و ضرورت پیروی از ولایت فقیه اعزام شدند که در زمینه موضوعاتی چون ولایت حضرت علی(ع)، شیعه شناسی، وظایف شیعیان در دوران غیبت و ولایت و رهبری سخنرانی خواهند کرد.


وی همچنین از اعزام 231 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه ولایت در استان اردبیل خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت ویژه برنامه های مختلفی با هدف تبیین فلسفه غدیر خم و اهمیت مسأله امامت و ولایت در مکتب اسلام پیش بینی شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به این‌که حضور روحانیت در مدارس، مجالس، محافل و گفتمان‌های دینی در آستانه عید غدیرخم گسترش یافته است، افزود: همزمان با عید غدیر مراسم جشن و سخنرانی با موضوع خطبه غدیریه در مساجد محوری استان اردبیل برگزار خواهد شد.


وی حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد و هیأت‎های مذهبی را از دیگر برنامه‌های هفته ولایت برشمرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی، برپایی نشست‌های نقد و بررسی با موضوع ولایت فقیه، گفتمان‌های ‌دینی دانش‌آموزی و دانشجویی نیز از دیگر برنامه عید غدیر در این استان است./935/پ202/س

ارسال نظرات