۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۷۱۳۴
نماینده خبرگان رهبری:

بی کفایتی سران عرب دردناک‌تر از جنایات صهیونیزم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری بی کفایتی سران خودفروخته عرب منطقه‌ای را مسأله‌ای دردناک‌تر از جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز با اشاره به حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطینی اظهار داشت: غده سرطانی بشریت زمانی باید درمان می‌شد که امام راحل بر اتحاد مسلمین علیه رژیم صهیونیستی تأکید داشتند.

 

وی بی کفایتی سران خودفروخته عرب منطقه‌ای را مسأله‌ای دردناک‌تر از جنایات رژیم صهیونیستی دانست وخاطرنشان کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر که همواره بر طبل توخالی توقف جنگ و برقراری صلح کوبیده‌اند، امروز در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نه تنها سکوت کرده‌اند، بلکه با برخی اقدامات بر ادامه این اعمال ننگین تأکید دارند.

 

امام جمعه مراغه تصریح کرد: سران کشورهای مرتجع عربی نیز تنها ادعای غیرت عربی و حس ناسیونالیسم عربی داشته‌اند و امروز با سکوت خود شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند، کشورهای اسلامی به ویژه مصر در شرایط فعلی باید زمینه تقویت روحیه مردم فلسطین را فراهم و بر توقف جنایات اسرائیل تأکید کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی و آمریکا همیشه برای مقابله با موانع پیش روی خود به جنگ طلبی و کشتار مردم بی‌گناه روی آورده اند، گفت: اگر امروز شاهد کشتار مردم غزه هستیم، همه به واسطه شکست سیاست‌های استعماری آمریکا و غرب در خاورمیانه و عقده‌گشایی از ناکامی‌های گذشته است.

 

وی با تأکید بر این‌که در شرایط فعلی وحدت و یکدلی امت اسلامی تنها راه اضمحلال رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است، خاطرنشان کرد: هم اکنون دوران بیداری کشورهای اسلامی علیه اهداف آمریکا، اسراییل و غرب فرا رسیده و حکومت های اسلامی منطقه به ویژه کشورهای عربی باید با مردم مظلوم فلسطین اظهار همدردی کنند.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر هوشیاری و بصیرت عموم مسلمانان در مقابله با فتنههای دشمنان علیه جهان اسلام خاطرنشان کرد: امروز مردم غزه زیر شدیدترین جنایات بشری قرار دارند، اما آل سعود که همواره شعار خادم الحرمین را سر می دهد، سکوت کرده است، این همان اسلام آمریکایی است که غرب سال‌ها دنبال رواج آن بوده است.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که تمام تلاش غرب برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی بی‌ثمر بوده است، خاطرنشان کرد: خیانت های آشکار و پنهان شیوخ عرب منطقه در حق مردم فلسطین هیچگاه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد، متاسفانه فلسطین بر خلاف شعارهای برخی حکام مرتجع منطقه‌ای، مساله اول جهان عرب نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که معادلات سیاسی منطقه به نفع مردم فلسطین و به ضرر رژیم غاصب صهیونیستی تغییر یافته است، ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی تحت حمایت کشورهای خائن عرب قرار دارد، اما این بار نیز با عزم و اراده و همچنین ایمان راسخ مردم غزه شکستی دیگر را تجربه خواهند کرد./935/ت302/ب

ارسال نظرات