۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۱۸۰
امام جمعه شبستر:

اتحاد جهان اسلام رژیم صهیونیستی را نابود می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: با تاکید بر این‌که مسأله فلسطین بسیار فراتر از بحث‌های سست بنیانی همچون عرب و غیرعرب است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مسأله فلسطین را از مسأله ای عربی و قومی، به مساله ای مربوط به امت اسلامی متحول کرد، امروز دوران اضمحلال رژیم صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی فرا رسیده است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین اظهار داشت: اگر سران این رژیم اشغالگر کمی عقل و خرد در مسائل سیاسی و نظامی داشتند، از آغاز این جنگ پرهیز می کردند.

 

وی با بیان این‌که هنوز رژیم اشغالگر قدس از شکست‌های تاریخی خود در جنگ های 22 غزه و 33 روزه لبنان عبرت نگرفته است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با خوی جنایتکار علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، چهره منفور خود را به نمایش گذاشت و کشتار بی رحمانه مردم غیر نظامی، کودکان بی گناه و زنان بی دفاع و ویران سازی هزاران خانه تنها بخشی از جنایات این رژیم جعلی است.

 

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر این‌که جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر نقاط جهان مشهود است، افزود: قدرت های استکباری در پی منافع خود با هر ایدئولوژی و ترفند سیاسی وارد صحنه می شوند، تا در سطح جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با ایجاد تنش و تفرقه با آرمان های اسلامی و ارزش‌های انسانی مبارزه کنند.

 

امام جمعه شبستر با تاکید بر این‌که مسأله فلسطین بسیار فراتر از بحث‌های سست بنیانی همچون عرب و غیرعرب است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مسأله فلسطین را از مسأله ای عربی و قومی، به مساله ای مربوط به امت اسلامی متحول کرد، امروز دوران اضمحلال رژیم صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی فرا رسیده است.

 

وی تبعیض نژادی و توسعه طلبی را از مهم ترین ویژگی های رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مکتب صهیونیسم در سال 1913 میلادی به واسطه همین روحیه تبعیض نژادی تشکیل شد، امروز جنایاتی از جمله تجارت اعضای بدن کودکان فلسطینی، قاچاق انسان و استفاده از سلاح های اتمی تنها از عهده خون خواران این رژیم سفاک بر می آید.

 

حجت الاسلام محمدزاده حمایت از مردم بی‌گناه و مظلوم غزه را امری شرعی اعلام کرد و افزود: بر اساس مبانی قرآنی و دینی اسلام، اگر گروهی مسلمان و یا غیرمسلمان مورد ظلم قرار گیرند، بر مسلمانان واجب است تا آنان را مورد حمایت خود قرار دهند، در حقیقت امروز مردم غزه نیازمند یاری امت اسلامی هستند.

 

امام جمعه شبستر در پایان با تأکید بر این‌که کشتار مردم و فاجعه انسانی در غزه با سکوت ننگین و خفت‌بار مدعیان دروغین حقوق بشر همراه است، گفت: نکته قابل توجه و البته تعجب‌انگیز اینجاست که مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر با مشاهده جنایات رژیم اشغالگر قدس، به عوض اسرائیل، حماس را محکوم می کنند./935/ت302/ب

ارسال نظرات