۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۷۶۷۱
شورای عالی امنیت ملی با تبریک پیروزی مقاومت:

جمهوری اسلامی با صلابت به پشتیبانی از مقاومت ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ شورای عالی امنیت ملی ایران در بیانیه‌ای پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ هشت روزه را تبریک گفت و تاکید کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با افتخار و صلابت به پشتیبانی از مقاومت ادامه می‌دهد و به آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت از جنایات این رژیم هشدار می‌دهد.
پرچم
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای عالی امنیت ملی کشورمان در بیانیه‌ای پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه در غزه را تبریک گفت و این موفقیت را نشانگر قدرت روزافزون مقاومت و زوال قدرت رژیم صهیونیستی دانست. 
در این بیانیه تاکید شده است: این که رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه، اینک پس از 8 روز شکست را می‌پذیرد، از یک سو ضعف روزافزون این رژیم و حامیان غربی آن و از سویی دیگر افزایش روزافزون قدرت مقاومت را نشان می‌دهد. 
شورای عالی امنیت ملی تاکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با افتخار و صلابت به پشتیبانی از مقاومت ادامه می‌دهد و به آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت از جنایات این رژیم هشدار می‌دهد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: جمهوری اسلامی ایران از دولت‌های اسلامی می‌خواهد همگام با خواست امت اسلام با اتخاذ مواضع صریح و اقدام‌های مؤثر در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین سهم شایسته خود را در آزادی قدس شریف ایفا کنند.
در پایان بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این موفقیت به مردم مظلوم فلسطین از تمام گروه‌های مقاومت می‌خواهد با همبستگی و تکیه بر مقاومت به عنوان تنها راه‌حل آزادی فلسطین با هوشمندی و اقتدار، مطالبات مردم فلسطین را پیگیری کنند./924/د102/ج
ارسال نظرات