۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۷۷۶۰
سردار نقدی:

پیروزی غزه به امت اسلام عزت بخشید

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره است و کلید نهایی برای محاصره کامل اسراییل را باید مردم کرانه باختری و رود اردن بزنند و امت اسلامی از آنها می خواهد که سهم خود را در آزادی فلسطین هرچه زودتر ایفا کنند.
سردار نقدي در تجمع تجليل از «حماسه عاشورايي مردم فلسطين در کربلاي غزه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر جمعه در تجمع تجلیل از «حماسه عاشورایی مردم فلسطین در کربلای غزه» در میدان فلسطین تهران، با اشاره به این که مردم غزه با مقاومت بسیجی و حسینی خود امت اسلامی را روسفید و سرافراز کردند، بیان داشت: منطق امام حسین(ع) منطق توحید و خداپرستی است و همه قدرت ها را از خدا می داند و از هیچ قدرتی جز او نمی ترسد.

وی افزود: ملت قهرمان ایران این منطق را از کربلا آموخت و عاشقانه آن را پیاده کرد تا پیروزی های پی در پی به دست آورد و ملت های دیگر هم این راه و تفکر را سرمشق خود قرار داده، ایستادند و پیروزی کسب کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که رژیم صهیونیستی و یزید زمان آمریکا نتوانستند حتی یک پیروزی کوچک کسب کنند، ابراز داشت: رمز این مساله وجود تفکر بسیجی است که ریشه در کربلا و عاشورا دارد.

سردار نقدی اظهار داشت: امروز مردم غزه حجت را بر همه تمام کردند و ملت ها بعد از موج دوم بیداری اسلامی بیش از گذشته فهمیدند که باید از توان و ظرفیت خود استفاده کنند به طوری که اگر ملتی متحد و یکپارچه به صحنه بیاید هیچ قدرتی نخواهد توانست بر او فائق بیاید.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ملت بسیجی ایران در دفاع مقدس که ابرقدرت های شرق و غرب با هم در نابودی جمهوری اسلامی ایران متحد شده بودند این حقیقت را ثابت کرد و جز تکلیف را نشناخت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که درسی که امروز فلسطینی ها در غزه پس می دهند، درس کربلای پنج است که بسیجیان قهرمان لشگر 27 محمد رسول الله(ص) در جنگ تحمیلی پس دادند، ابراز داشت: الحمدلله مردم لبنان و غزه از آزمایش خود سربلند بیرون آمدند و مردم سوریه هم با هوشمندی و هوشیاری تا الان وظیفه خود را خوب انجام دادند.

سردار نقدی ابراز داشت: ما از ملت قهرمان فلسطین و غزه تجلیل می کنیم زیرا که با پیروزی خود به امت اسلام عزت بخشیدند.

وی عنوان داشت: رژیم صهیونیستی امروز در محاصره است و کلید نهایی برای محاصره کامل اسراییل را باید مردم کرانه باختری و اردن بزنند و امت اسلامی از آنها می خواهد که سهم خود را در آزادی فلسطین هرچه زودتر انجام دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: ما از جمعیت بزرگی مانند اخوان المسلمین که اساس شکل گیری آن بر نفی و پاک کردن اسراییل از زمین است توقع نداریم که وقتی به قدرت رسیدند و دولت را در دست گرفتند، رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

سردار نقدی بیان داشت: دولتمردان ترکیه چطور در صورت مردم خود نگاه می کنند وقتی که در فلسطین اشغال شده و غزه یک قطعه از سلاح های آنها پیدا نمی شود اما در سوریه انواع سلاح های آنها وجود دارد./956/پ202/ج

ارسال نظرات