۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۷۶۳
خاطره سردار الله کرم از شهید تهرانی مقدم:

روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را شخم بزند

خبرگزاری رسا ـ سردار الله کرم گفت: شهید حسن تهرانی مقدم در راه ساخت موشک زحمات بسیاری کشید و گفت روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را شخم بزند.
سردار حسين الله کرم در تجمع تجليل از «حماسه عاشورايي مردم فلسطين در کربلاي غزه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین الله کرم، ریس شورای هماهنگی حزب الله عصر جمعه در تجمع تجلیل از «حماسه عاشورایی مردم فلسطین در کربلای غزه» در میدان فلسطین تهران با تأکید بر این که ما از ارسال سلاح و تکنولوژی از کشورهای اسلامی به غزه به فرمان مقام معظم رهبری حمایت می کنیم، ابراز داشت: این اولین کار نبود بلکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با بوسنی و هرزه گوین به طور محکم و قاطعانه دستور حمایت دادند.

وی با تأکید بر این که گنبد دفاعی تل آویو با موشک های ایرانی شکافته شد، اظهار داشت: اگر دیروز در آسمان تل آویو فیلم هایی را ضبط کردیم که خود اسراییلی ها اهمیت بالای آن را می دانند، امروز گنبد دفاعی آنها را که هزینه های میلیاردی صرف آن کرده اند درهم می شکنیم.

سردار الله کرم با تأکید بر این که غزه امروز کربلا است چراکه هنوز هم در محاصره است، ابراز داشت: هشت روزی که در غزه گذشت، هر روزش عاشورا بود و برای اولین بار است که مقاومت، مظلومیت را با شجاعت در هم آمیخت و یک جنگ نامتقارن را به دنیا تحمیل کرد و در پرتو فرهنگ عاشورا پیروز شد.

ریس شورای هماهنگی حزب الله با بیان این که امروز اسماعیل هنیه ندای «أمیری خامنه ای» سر می دهد ابراز داشت: نتانیاهو اعتراف کرده است که از 1400 موشک فجر5، 400 قبضه آن گنبد دفاعی تل آویو را شکافته است.

وی گفت: روزنامه ها آرتص می نویسد گنبد آهنین فقط 2/31 درصد از موشک های حماس را مهار کرده است.

سردار الله کرم تصریح کرد: گنبد دفاعی که آمریکایی ها در سال 2017 می خواهند برای جنگ ستارگان ایجاد کنند با موشک های بالستیک ایران شکافته می شود.

ریس شورای هماهنگی حزب الله با بیان این که این پیشرفت ها مرهون زحمات شهید حسن تهرانی مقدم است، ابراز داشت: شهید تهرانی مقدم سرباز ولایت بود.

وی با اشاره به این که در دنیا دو نوع سلاح استراتژیک وجود دارد که یکی موشک و دیگری بمب اتم است اما ما با بمب اتم مخالف هستیم، اظهار داشت: شهید حسن تهرانی مقدم  در این راه زحمات بسیاری کشید و گفت روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را شخم بزند./956/پ202/ج

ارسال نظرات