۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۳۰۰
مدیر حوزه قاسم بن الحسن تهران:

وحدت تنها با افراد پایبند به انقلاب و ولایت پذیرفتنی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم ابن الحسن(ع) تهران گفت: اگر خروجی و هدف طرح وحدت ملی گرد‌آوری منافقین و ضد انقلاب‌ها در سنگر خودی باشد از ریشه مشکل دارد.
حجت الاسلام سيد محمدباقر علم الهدي

حجت الاسلام سید محمدباقر علم الهدی، مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم ابن الحسن(ع) تهران در رابطه با طرح وحدت ملی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ابتدا باید مشخص شود در طرح وحدت ملی، وحدت با چه کسی منظور و هدف است.

وی افزود: در میان مردم خوب، فهمیده و صاحب نظر امکان دارد دیدگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد که استفاده از این دیدگاه‌های متفاوت به عنوان وحدت ملی یک ارزش و عمل مفید است و این عمل از زمان حضرت امام خمینی(ره) نیز هدف و دستور کار بوده است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی قاسم ابن الحسن(ع) با تاکید بر این‌که  اگر خروجی و هدف وحدت ملی گرد‌آوری منافقین و ضد انقلاب‌ها در سنگر خودی باشد از ریشه مشکل دارد، خاطرنشان کرد: ما همان وحدت را تبلیغ می‌کنیم که رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) فرمودند؛ یعنی وحدتی که نیروهای انقلابی اصیل، متعهد به اصل نظام و معتقد به ولایت را برای خدمت به نظام گرد آورد.

حجت الاسلام علم الهدی با بیان این‌که وحدتی که صرفا سنگری برای ضد نظام باشد به مصلحت کشور نیست، اظهار داشت: ما وحدتی را می‌پذیریم که به صلاح باشد چرا که استفاده از دیدگاه‌های صاحبان عقل و خرد و  افراد متعهد به اصل انقلاب، متعهد به اصل ولایت فقیه و متعهد به پابرهنگان از خودکامگی مسئولان می‌کاهد و اشتباهات آن‌ها را جبران می‌کند.

این استاد حوزه علمیه افزود: امیدوارم منادی و پرچمدار این طرح وحدت ملی فردی باشد که در راستای خط ولی فقیه، پایبند به خون شهدا، با نیت خدمت به نظام و مبارزه با دشمنان نظام است که این برای ما ارزشمند است، در غیر این صورت اگر کسی باشد که بخواهد کلمه‌ای حق را علم کند و در ورای آن سنگر دشمنان حق را برپا کند با مخالفت نظام روبرو خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی قاسم ابن الحسن(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ممکن است برخی از افراد که عملکرد خوبی نداشته اند، سرشان به سنگ خورده باشد و اکنون به عنوان یک ایرانی متعهد اقرار به اشتباه کنند و بخواهند برگردند، ما توبه آن‌ها را می‌پذیریم البته همه به خصوص مسؤولان نظام باید مراقب باشند و نباید کلیدهای اصلی نظام را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

حجت الاسلام علم الهدی با تاکید بر این‌ که اصلاح طلبان باید پس از توبه کردن مورد امتحان قرار گیرند، افزود: آن‌ها می‌توانند توبه کنند و به آغوش مردم بازگردند چرا که کشور و مملکت جای آنها است و در آن سهم دارند اما این بازگشت نباید به معنای سپردن امور به آن‌ها تلقی گردد.


وی در پایان راجع به اصحاب فتنه افزود: عده زیادی از آن‌ها منافقینی بودند در لباس میش که تا به الان در زمین دشمن و به نفع دشمن بازی می‌کردند اما سرآخر مچشان را در فتنه 88 بازکردند و عده‌ای دیگر از آن‌ها فریب خورده اند و اکنون می‌خواهند برگردند، این امر طبیعی است ولی باید خوب مراقب باشیم./9598/ت302/ج

ارسال نظرات