۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۳۱۱
18 و 19 آذرماه در تهران؛

دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی از برگزاری این کنگره و رونمایی از آرم آن در 18 و 19 آذرماه خبر داد.
كنگره جهاني روابط عمومي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، دبیرکل این کنگره گفت: این کنگره با شرکت هشتصد نفر از رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشورهای اسلامی به مدت دو روز از هجدهم آذرماه با شعار «روابط عمومی اسلامی، مسئولیت پذیری، کارآمدی و اخلاق مداری» در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدی باقریان در ادامه گفت: بیش از 150 عنوان مقاله از سراسر جهان به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که 45 عنوان آن مورد تایید کمیته داوران قرار گرفته است و در قالب کتاب خلاصه مقالات، به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

عضو هیات موسس انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این‌که نمایندگان بیش از سی کشور در این کنگره شرکت خواهند داشت، گفت: در این کنگره علاوه بر انتشار پیش نویس منشور اخلاقی روابط عمومی اسلامی (منشور اخلاقی تهران) و رونمایی از آرم کنگره، جایزه ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی نیز به برگزیدگان اهدا می‌گردد./959/د102/ص

ارسال نظرات