۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۴۸۶۲۰
برای سال تحصیلی 93-92؛

پذیرش طلاب غیر ایرانی در موسسه بنت الهدی

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه از بین متقاضیان غیرایرانی برای تحصیل در رشته کارشناسی ارشد از طریق آزمون ورودی دانش پژوه می‌پذیرد.
پذیرش طلاب غیر ایرانی در موسسه بنت الهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت آموزشی جامعه المصطفی العالمیه از بین متقاضیان غیر ایرانی در موسسه بنت الهدی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، کلام اسلامی، روانشناسی تربیتی، فقه خانواده، حقوق خصوصی، فقه و معارف اسلامی با گرایش های قرآن، کلام اسلامی، فلسفه اسلامی و تاریخ اسلام دانش‌پژوه می‌پذیرد. 

فارغ التحصیل دوره کارشناسی المصطفی­(ص) در مدت زمان قانونی، دارا بودن معدل کل حداقل 14 در دوره کارشناسی، دارا بودن سلامت کامل جسمی و روحی برای تحصیل، حداکثر سن 30 سال، فقدان منع قانونی جهت ادامه تحصیل، عدم مشروطیت بیش از یکبار در دوره کارشناسی و تعهد به تکمیل دوره مکالمه عربی یا فارسی از شرایط پذیرش در این مؤسسه است.

 

متقاضیانی که مدرک کارشناسی دانشگاهی و یا دارای تحصیلات حوزوی مورد تأیید از مراکز حوزوی و یا مورد تأیید اساتید حوزوی باشند، می‌توانند در آزمون شرکت کنند. همچنین دانش پژوهانی که با احتساب ترم جاری حداکثر 6 واحد از درسشان باقی مانده به منزله فارغ التحصیل محسوب شده و در صورت ادامه تحصیل، ملزم به شرکت در این آزمون هستند.

 

زمان نام‌نویسی در مقطع کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی بنت‌الهدی از چهارشنبه 8 آذرماه تا سه‌شنبه 18 آذرماه مشخص شده است، 7 دی‌ماه نتایج نام‌نویسی اعلام می‌شود، دریافت کارت برای ورود به آزمون از 20 تا 30 فروردین‌ماه 92 است و آزمون نیز اردیبهشت‌ماه 92 برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، داوطلبان شرکت در آزمون فوق برای دریافت منابع آزمون، سایر شرایط تکمیلی در دفترچه سنجش و پذیرش و دریافت مدارک مورد نیاز و شیوه نام‌نویسی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه آموزش عالی بنت الهدی به نشانی http://hoda.miu.ac.ir مراجعه کنند. /920/ت303/ی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۸
سلام خسته نباشید
در موسسه بنت الهدی آیا میشود بدون دیپلم ثبت نام کرد
یعنی فقط دیپلم میخواهد یا ما میتوانیم چند جز قرآن حفظ کنیم برای ثبت‌نام
میشه توضیح بدید ممنون میشم
0
0