۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۰۵۲
نماینده خبرگان رهبری:

شکار پهپاد سبب افزایش اقتدار ایران در برابر دشمنان شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا موجب افزایش اقتدار ایران در برابر دشمنان نظام شد، خاطرنشان کرد: موفقیت ایران در شکار و فرود آوردن دومین هواپیمای جاسوسی آمریکا از موفقیت های بزرگ کشورمان در جنگ الکترونیکی و اطلاعاتی با دشمنان نظام به شمار می رود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه، اظهار داشت: شکار دومین پهپاد آمریکایی از سوی نیروهای سپاه پاسداران شکست سختی دیگر بر مدعیان حقوق بشر و مبارزه با جنگ‌افروزی بوده است.

 

وی با بیان این‌که شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا موجب افزایش اقتدار ایران در برابر دشمنان نظام شد، خاطرنشان کرد: موفقیت ایران در شکار و فرود آوردن دومین هواپیمای جاسوسی آمریکا از موفقیت های بزرگ کشورمان در جنگ الکترونیکی و اطلاعاتی با دشمنان نظام به شمار می رود.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌ها و دانش خود بهره می جویند، تصریح کرد: تجاوز پهباد آمریکایی به مرزهای ایران با هدف جمع‌آوری اطلاعات نظامی و اقتصادی کشور، در شرایطی است که آمریکا صحبت از مذاکره با ایران دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: این چه سیاستی است که دولت آمریکا از یک سو سخن از مذاکره و از سوی دیگر شدت تحریم‌ها را مظرح می کند، در حقیقت باید تأکید داشت که سیاست چماق و هویچ غرب و آمریکا برای مقابله با تعالی نظام اسلامی ایران شکست خورده است.

 

وی با اشاره به این‌که توفیقات نظام اسلامی ایران مرهون مجاهدت علمی و دانش‌افزایی جوانان پیرو خط امام و رهبری است، تصریح کرد: واهمه اصلی دشمن تسلیحات و تجهیزات نظامی ایران نیست، بلکه فکر پویا و مبتکر نخبگانی است که توانسته‌اند هواپیمای جاسوسی آمریکا را بدون هیچ آسیبی کنترل و فرو نشانند.

 

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به این‌که ادبیات آمریکا و غرب در مقابل ملت ایران باید تغییر کند، ادامه داد: در شرایطی که آمریکا در تمامی توطئه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی نظامی علیه ایران شکست خورده است، دیگر دوران آن گذشته که بر طبل توخالی قدرت کوبیده و سخنان قلدور مؤابانه زده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تشریح مواضع دولت آمریکا پس از اعلام شکار پهباد جاسوسی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز سخنان تهدید آمیز سردمداران غرب و آمریکا تبدیل به مواضعی از روی ترس و التماس شده است که همه به برکت ایستادگی ملت ایران و رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است./935/پ202/ب

ارسال نظرات