۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۹۱۴۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

استقبال از ضریح امام حسین پاسخ دندان‌شکنی به شبهه افکنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان حضور ضریح امام حسین در خوزستان را پاسخی دندان شکنی به وهابیان و سلفیان دانست و گفت: گسترش و تبیین مبانی اسلامی مرهون بزرگداشت شعائر اهل بیت(ع) است.
استقبال مردم شوشتر از کاروان سفينة النجاة

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استقبال پرشور مردم استان از کاروان حامل ضریح امام حسین(ع) اظهار داشت: با تبلیغات مطلوبی که صدا و سیما و رسانه های گروهی برای استقبال از ضریح انجام دادند، هم اکنون شاهد استقبال هزاران نفری مردم از دورترین مناطق کلانشهر اهواز از این کاروان هستیم.

وی با بیان این که سفر کاروان سفینه النجاه به استان ها حرکت ارزشمند فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: دستاورد استقبال و زیارت ضریح از سوی مردم، تحکیم عقیده و از بین بردن شبهات افراطی وهابیان و سلفیان خواهد بود.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه استقبال پرشور از ضریح امام حسین(ع) را نشأت گرفته از ولایتمداری و محبت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و با بیان این که پاسداشت این حرکات سبب گسترش فرهنگ اسلامی می شود، تأکید کرد: همان گونه که امام حسین(ع) با قیام تاریخی خود سبب بقا دین اسلام شد، گسترش و تبیین مبانی اسلامی مرهون بزرگداشت شعائر اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی به برنامه های معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه استقبال از کاروان حامل ضریح سیدالشهدا(ع) اشاره و اظهار کرد: سازماندهی مؤسسات و هیأت فرهنگی مذهبی، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مداحی و سخنرانی مذهبی در جوار این ضریح از مهم ترین برنامه های این معاونت است.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه خاطرنشان کرد: به یقین ورود ضریح به خوزستان سبب هراس فرقه های گمراه به ویژه وهابیت در استان شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که عشق به خاندان عصمت و طهارت با گوشت و پوست مردم آمیخته شده است گفت: امیدواریم دشمنانی که با صرف هزینه های هنگفت درصدد تخریب عقیده جامعه هستند ورود ضریح ابی عبدالله الحسین(ع) به استان پاسخ دندان شکنی برای آنها باشد./9458/ت303/س

ارسال نظرات