۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۵۵۷

چند خبر کوتاه از جنوب غرب

خبرگزاری رسا ـ برگزاری همایش تجلیل از فعالان نماز دستگاه های اجرایی خوزستان در اهواز، برگزاری جلسه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی و برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان کهگیلویه عناوین چندخبر کوتاه از جنوب غرب هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش تجلیل از فعالان نماز دستگاه های اجرای خوزستان با حضور روحانیون، مسؤولان استانی و کارکنان ادارات در اهواز برگزار می شود.

در این همایش از مدیران و رابطان فعال نماز ادارات و سازمان های استان خوزستان از سوی ستاد اقامه نماز استان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، سخنران این همایش خواهد بود که به بررسی گسترش مبانی اسلامی به ویژه نماز می پردازد.

زمان برگزاری همایش تجلیل از فعالان نماز دستگاه ها ساعت 9 صبح بیست و سوم آذر ماه در تالار شهید رجایی استانداری استان خواهد بود.

از برنامه های حاشیه این همایش بررسی و ارائه پیشنهادات پیرامون گسترش نماز در جامعه به ویژه در اماکن اداری و ارائه گزارشات ادارت و دستگاه های استان در زمینه نماز خواهد بود.

برگزاری جلسه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی  

حجت الاسلام قاسمی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه با تأسی از سخنان گهربار مقام معظم رهبری در خراسان شمالی خطاب به کانون های فرهنگی و هنری مساجد تصریح کرد: رهبر انقلاب در آن دیدار به روحانیان توصیه فرمودند که کانون های مساجد را دریابید و به واسطه کانون ها ارتباط با جوانان را در مساجد برقرار نمایید.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر فعالیت و نحوه مدیرت کانون های مساجد خاطرنشان ساخت: باید سلسله مراتب قانونی و اداری در مجموعه کانون ها رعایت شود و اعضای کانون ها مسؤولیت پذیر باشند.

برپای نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان کهگیلویه 

آزاد خردمند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، در این باره بیان داشت: به همت انجمن خوشنویسان شهرستان کهگیلویه نمایشگاهی از آثار سید محمود رضا رخشا عضو هیات امناء انجمن های خوشنویسی و هنرهای تجسمی در محل نگارخانه شهید افرازی شهر دهدشت نمایشگاهی برپا شد.

وی افزود: این آثار  در اندازه های 50 در70 و با کتابت خط نستعلیق و شکسته نستعلیق در قاب های مخصوص تعبیه شده و آماده بازدید علاقه مندان هستند.

خردمند به زمان بازید از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 8 صبح تا 17عصر از این آثار هنری نفیس بازدید کنند./9458/د101/ب

ارسال نظرات