۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۴۹۵۷۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی زانو زده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را موجب هراس دشمنان و مستکبران عالم دانست و خاطرنشان کرد: سلطه گران که خود را صاحب اختیار ملت ها می دانستند امروز در برابر اقتدار و عزت حقیقی ملت ایران زانو زده اند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار جمعی از فعالان حمل و نقل جاده‌ای استان به پیشرفت های صورت گرفته در سه دهه اخیر اشاره کرد و با بیان این که توسعه کشورهای در عرصه‌های مختلف به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تحولی شگرف را در بخش های مختلف ایران ایجاد کرد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم دینی توانست همه مشکلات و بحران ها پشت سر بگذارد، افزود: امروز نظام اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و پیشرفته در عرصه‎‌های علمی، تحقیقاتی، صنعتی و نظامی در دنیا مورد توجه همگان است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیش از سه دهه تحریم یک جانبه از سوی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، گفت: ملت ایران اسلامی با روح خودباوری که امام راحل در این مردم نهادینه کرد توانستند همه توطئه‌ها را خنثی و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که اسلام ناب حامی ملت‌ها است، بیان داشت: حکومت اسلامی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم اقدام همواره تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را سبب هراس دشمنان و مستکبران عالم دانست و خاطرنشان کرد: سلطه‌گران که خود را صاحب اختیار ملت‌ها می دانستند، امروز در برابر اقتدار و عزت حقیقی ملت ایران زانو زده‌اند.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های مدون مدیران عرصه حمل و نقل کشور به منظور اصلاح و تدوین برنامه‌های مناسب در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در جهت توسعه راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با مقایسه ای میان وضعیت کنونی حمل و نقل جاده ای کشور نسبت به قبل از پیروزی انقلاب گفت: تا قبل پیروزی نهضت شرایط جاده ای کشور بسیار نامطلوب نیست؛ اما امروز شاهد توسعه این بخش در سراسر کشور هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که کارگزاران و مسؤولان نظام اسلامی به حتم همه توان خود را در جهت رفع دغدغه های مردم به کار خواهند گرفت، بیان داشت: خدمت به ملتی که در همه صحنه‌های این انقلاب حضوری بی‌نظیر داشته‌اند باید یک افتخار محسوب شود.

 

وی با بیان این که خوشبختانه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم مخلصانه گام برمی‌دارند، بیان داشت: این مسأله نشان دهنده توجه مدیران به مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهبود وضعیت راه های استان به منظور کاهش میزان تصادفات تأکید کرد و گفت: افزون بر این باید به منظور اصلاح در وضعیت راهنمایی هر فرد فرهنگ‌سازی صورت گیرد./950/پ202/س

ارسال نظرات