۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۹۵۸۰
معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران خبر داد؛

تشکیل انجمن حامیان مدارس علمیه با ریاست آیت الله مقتدایی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کبیریان از تشکیل انجمن حامیان مدارس علمیه با ریاست آیت الله مقتدایی خبر داد.
جلسه مشترک مديران حوزه عليمه تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران، صبح امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان با اشاره به تشکیل انجمن حامیان مدارس علمیه توسط خیّرین تصریح کرد: آیت الله مقتدایی رییس انجمن حامیان مدارس علمیه را به عهده دارند و این انجمن در جهت تجهیز و تعمیرات مدارس علمیه فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: تکمیل فرم شناسه علمی مدارس علمیه کمک شایانی در راستای فعالیت انجمن حامیان مدارس در جهت روند تعمیرات و تجهیز مدارس خواهد داشت.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران با اشاره به برگزاری همایش طلاب جدیدالورود در دی ماه تصریح کرد: مدیران محترم مدارس همکاری لازم را جهت برگزاری این همایش با مرکز استان داشته باشند تا انشاءالله بتوانیم در ارتقای کیفیت تحصیل و تهذیب طلاب جدیدالورود گامی برداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: این همایش با حضور خانواده‌های طلاب جدیدالورود و پیام صوتی یکی از علمای عظام برگزار خواهد شد و وسیله حمل و نقل نیز برای جابجایی طلاب فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام کبیریان با تأکید بر آمادگی مدارس برای ثبت نام سال تحصیلی آینده اظهار داشت: پذیرش متقاضیان ورود به حوزه از بهمن ماه آغاز خواهد شد و مدیران محترم در راستای تبلیغات برای پذیرش، در مدارس آموزش وپرورش، مساجد و پایگاه‌های بسیج اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی استان تهران با اشاره به برگزاری المپیاد علمی دانش افزایی ابراز داشت: المیپاد علمی باعث رشد و تکاپوی علمی طلاب می‌شود و مدارس علمیه همکاری‌های لازم را برای برگزاری این آزمون علمی فراهم کنند.

وی در پایان افزود: مدارس علمیه با برگزاری آزمون علمی در مدرسه علمیه خود، ممتازین این آزمون را برای شرکت در المپیاد استانی به مرکز مدیریت استان تهران معرفی کنند./958/پ202/ص

ارسال نظرات