۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۹۶۱۸
وزیر علوم خبر داد:

تشکیل دبیرخانه اتحادیه اساتید مسلمان در ایران

خبرگزاری رسا ـ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ظرف یک ماه آینده مکانی را در اختیار خواهیم گذاشت که دبیرخانه اتحادیه اساتید مسلمان فعال شود.
کامران داشجو وزير علوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم اختتامیه اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی به ارائه سه پیشنهاد به اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام پرداخت.

وی در نخستین پیشنهاد خود گفت: ظرف یک ماه آینده مکانی را در اختیار خواهیم گذاشت که دبیرخانه اتحادیه اساتید مسلمان فعال شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه خواستار تشکیل شبکه ارتباطی بین اساتید مسلمان شد و گفت: در دبیرخانه اتحادیه اساتید مسلمان تمام امکاناتش را در اختیار می‌گذاریم

دانشجو در ادامه افزود: از امسال 50 بورس در مقطع دکتری و 50 بورس در مقطع کارشناسی ارشد در اختیار افرادی قرار می‌دهیم که از طریق این اتحادیه معرفی می شوند.

گفتنی است به دلیل طولانی شدن برنامه روز دوم اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی تا ساعت 22، وزیر علوم که سخنرانی اصلی مراسم اختتامیه بود از سخنرانی صرف نظر نموده و سخنان خود را به ارائه این پیشنهادات محدود کرد./959/پ202/ص

ارسال نظرات