۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۹۰۷
امام جمعه نسیم شهر:

اقتدار دولت جمهوری اسلامی به دلیل تکیه بر خداست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نسیم شهر گفت: ما در دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب آن‌که بر خدای متعال تکیه کرده است شاهد اقتدار بسیاری هسیتم و از این رو می‌بینید که هر روز یکی از موشک‌ها، ناوها و پهبادهای آمریکایی را از پا درمی‌آورد.
امام جمعه نسيم شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد محسن زاده، امام جمعه نسیم‌شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان به علم پیامبر اسلام(ص) اشاره و ابراز داشت: حضرت محمد(ص) به سبب این‌که رنگ خدایی گرفته بود هیچ‌گاه شیوه و سنت خود را از دست نداد و همیشه بر آن افزوده می‌شد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیه‌های قرآن کریم مسلمانان هم در دنیا و هم در آخرت سربلند و پیروز خواهند بود که در این بین سربلندی مسلمانان ایران زمین برگرفته از دستورات و قوانین اسلامی است.

امام جمعه نسیم شهر اشاره کرد: ما در دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب آن‌که بر خدای متعال تکیه کرده است شاهد اقتدار بسیاری هسیتم و از این رو می‌بینید که هر روز یکی از موشک‌ها، ناوها و پهبادهای آمریکایی را از پا درمی‌آورد.

وی در ادامه تأکید کرد: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند: کسی که اخلاص دارد برای خدا فداکاری می‌کند، کار برای خدا مرز نمی‌شناسد و کسی که برای خدا کاری می‌کند از هیچ شخصی و نظامی هراسی ندارد.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: باید اتحاد و همدلی بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیش از پیش باشد.

وی در پایان تصریح کرد: دانشگاه‌ها پیوند خود را با حوزه‌ها و حوزه‌های علمیه این ارتباط خود را با دانشگاه‌ها بیشتر کنند.

گفتنی است سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نسیم‌شهر حجت الاسلام پرویز قلی زاده، رییس اداره ارشاد اسلامی نسیم شهر بود./957/پ202/ص  

ارسال نظرات