۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۵۰۷۳۲
نماینده خبرگان رهبرِی:

کمیته امداد در مسائل فرهنگی خانواده‌های نیازمند نیز فعالیت کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: کمیته امداد در کنار دستگیری از خانواده‌های نیازمند، بایستی در برنامه های فرهنگی و عقیدتی نیز فعال باشد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بدرقه کاروان یک هزار نفری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه و مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به مشهد مقدس اظهار داشت: این اقدام کمیته امداد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

وی با بیان این‌که حضور مددجویان کمیته امداد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) موجب ارتقای سطح معرفتی و نشاط معنوی خانواده های نیازمند خواهد بود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در کنار فعالیت‌های امدادرسانی و دستگیری از خانواده‌های نیازمند، بایستی در برنامه های فرهنگی و عقیدتی نیز فعال باشد.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد در خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه موفق عمل کرده است، تصریح کرد: یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی تشکیل نهاد کمیته امداد به فرمان امام راحل بود که خوشبختانه تاکنون تلاش برای رفع مشکلات محرومان و نیازمندان به صورت ویژه و گسترده‌ای در کشور انجام شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها 22 روز پس از پیروزی انقلاب تشکیل شد، افزود: خدمات کمیته امداد در بحث اشتغال، مسکن، ازدواج و ادامه تحصیل نیازمندان در سراسر کشور قابل تقدیر است، البته فعالیت این نهاد در بحث خودکفایی خانواده های نیازمند نیز قابل توجه بوده است.

 

همچنین منصور صادقی اصل، فرماندار مراغه در سخنانی با تأکید بر این‌که هدف نهایی کمیته امداد امام خمینی(ره) رساندن نیازمندان به عزت و کرامتی واقعی است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و خدمت به نیازمندان از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

گفتنی است، کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه از سال 86 تاکنون اقدام به اعزام مددجویان واجد شرایط به مشهد مقدس کرده است./935/پ203/ب

ارسال نظرات