۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۸۹۶
معاون فرهنگی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

اعزام بیش از دو هزار مبلغ در ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از دو هزار مبلغ و روحانی به مناطق مختلف استان از ابتدای ماه محرم تاکنون اعزام شده است.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های اجرا شده در ماه محرم و صفر اظهار داشت: برپایی نمازجماعت در مساجد، برگزاری مجالس روضه خوانی و آموزش قرآن کریم از جمله برنامه های اجرا شده از سوی مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان هستند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که مردم شهرها از برگزاری این برنامه های استقبال خوبی کردند خاطرنشان کرد: مردم شهرها و روستاهای استان در محرم امسال برای حضور مبلغ در مناطق خود استقبال خوبی انجام دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به تعداد مبلغان اعزامی در ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: بیش از دو هزار مبلغ دینی به مناطق مختلف استان از ابتدای ماه محرم الحرام تاکنون اعزام شده است.

وی از اعزام مبلغ به مناطق مختلف در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات