۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۵۱۱۹۴
مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل:

حماسه 9 دی مظهر ولایت مداری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که حماسه نهم دی مظهر ولایت مداری ملت ایران بود، گفت: مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی در هر صحنه ای که نیاز بود حضور ارزنده ای را در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی داشتند که در روز نه دی نیز حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
مدير حوزه علميه ابوالحسن امير المؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید به عنوان شاخصی ارزنده برای همگان باشد، گفت: حرکت در مسیر رهبری موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه هایی است که از سوی دشمنان طراحی شده است و سبب خواهد شد تا در امان باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که احزاب و گروه ها معمولا به دنبال منافع خود هستند و به صورت مقطعی حرکت می کنند، بیان داشت: افرادی در انقلاب هستند که وقتی پست و مقامی دارند از مواضع انقلاب دفاع می کنند ولی همین که این مقام از آنان گرفته شد بلافاصله در مقابل انقلاب می ایستند و با آن زاویه پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به این که هیچ کسی نباید خود را فراتر از قانون بداند، خاطرنشان کرد: همگان باید در برابر قانون تمیکن کرده و دستورات آن را اجرا کنند که در این صورت کشور با مشکلی مواجه نخواهد شد.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب می تواند راهگشای امور مختلف کشور باشد، گفت: جایگاه رهبری به عنوان عمود خیمه است و باید تلاش نماییم تا این عمود مستحکم باقی بماند.

 

مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل با بیان این که همگان باید در راستای ترویج فرهنگ ولایت پذیری در جامعه بکوشیم، بیان داشت: عزت و عظمت ایران اسلامی به برکت بهره گیری از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب است که باید این راه والا را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که حماسه نهم دی مظهر ولایت مداری ملت ایران بود، گفت: مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی در هر صحنه ای که نیاز بود حضور ارزنده ای را در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی داشتند که در روز نه دی نیز حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که انسان باید در همه مراحل زندگی بصیرت را به عنوان رکنی ارزنده در خود نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: انحرافات و شهوت های نفسانی نباید مانع حرکت ما باشد و باید با ایمانی راسخ در راستای تحقق آرمان های والای خود تلاش کنیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات