۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۵۱۳۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

9 دی روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، 9 دی را روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار و یکی از ایام الله دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم صبح امروز در پاسخ به این سؤوال که چرا در روز 9 دی یکی از پرخروش‌ترین حرکت‌های امت عظیم اسلامی ما رقم خورد، گفت: پاسخ به این سؤال را باید در اندیشه‌های عاشورایی، عشق و محبت مثال زدنی امت، نسبت به امام عاشورایی خود جستجو کرد.

وی ادامه داد: معرفت نسبت به مصباح الهدی و سفینه النجاه امت و عشق ورزی به آن ذات مقدس از عترت نبوی(ص) قادر است همه تاریکی‌ها را زائل و تمامی امواج کور انحراف از مسیر اسلام ناب را از میان بردارد.

حجت‌الاسلام اسکندری تأکید کرد: روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار ایران اسلامی در 9 دی‌ماه 88، روز نمایش مردمی است که بیش از 30 سال آمریکا و همه اذناب آن را به خواری و خفت کشانده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت این روز بزرگ که بدون شک یکی از ایام الله دوران انقلاب اسلامی به حساب می‌آید، اظهار داشت: بر همه علاقه مندان به امام و رهبری عظیم الشأن واجب است که از نقش هیأت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در به وجود آوردن این حماسه بزرگ غافل نشوند./997/د102/پ

ارسال نظرات