۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۶۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

طرح مذاکره با ایران از اساس انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان با شکست در تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای نظامی به دنبال طرح مذاکره با ایران و راه‌اندازی فضای فتنه در آستانه انتخابات سال آینده هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع پرسنل سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان این‌که شکست استکبار در جریان فتنه 88، با بصیرت و ولایت‌مداری همراه بود، اظهار داشت: حضور حماسی ملت در انتخابات مجلس در سال گذشته نیز دشمنان را در تحقق اهداف شوم خود مأیوس کرد.

 

وی افزود: پس از حضور پرشور و انتخاب اصلح ملت در انتخابات مجلس، تمام تمرکز استکبار جهانی برای راه‌اندازی فتنه‌ای دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است، در حقیقت هدف اصلی از افزایش تحریم‌ها ایجاد و گسترش نارضایتی‌های عمومی در جهت زمینه‌سازی برای ناآرامی‌های داخلی بوده است.

 

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: سیاست امروز سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غرب گسترش نارضایتی‌های عمومی در داخل کشور و القای این تفکر که تنها راه نجات از فشارهای اقتصادی، مذاکره با آمریکاست، در حالی که طرح مذاکره با ایران از اساس انحرافی و در اصل به زیان نظام و امت است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با شکست در تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای نظامی به دنبال طرح مذاکره با ایران و راه‌اندازی فضای فتنه در آستانه انتخابات سال آینده هستند، که امروز پروژه مذاکره با ایران را کلید زده‌اند باید هوشیار بود و اهداف پشت پرده غرب را شناخت.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 به سرکردگی آمریکا و عوامل دست نشانده‌اش از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: همان دولت‌هایی که حامی اصلی فتنه‌گران در داخل و خارج از کشور بوده‌اند، امروز در چهره‌ای موجه ظاهر می شوند و به طرح ضرورت مذاکره با آمریکا می پردازند، غافل از این‌که ملت ایران توطئه‌های آنان در جریان فتنه 88 و در طول سه دهه گذشته را فراموش نکرده است.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی در منطقه هستند، که در این راستا دست به هر اقدامی از قبیل تحریم، تهدید و راه‌اندازی جنگ روانی می زند، امروز شاهد هستیم که رسانه‌های غربی به صورت مستقیم روحیه اعتقادی و مقاومت مردم را نشانه رفته‌اند.

 

وی در پایان با استناد به آیات الهی و احادیث اسلامی افزود: تاکنون ایمان، صبر و استقامت، ولایت‌مداری، آگاهی و حضور مردم در همه عرصه های علمی، دفاعی، اقتصادی و فرهنگی موجب پیشرفت، اقتدار، عزت و سربلندی کشورمان شده و ادامه راه انقلاب اسلامی نیز تنها با تبعیت از ولایت میسر خواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات