۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۵۱۶۴۹
امام جمعه کازرون:

رهبری و مردم دو عامل اساسی اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون وجود رهبری و مردم با بصیرت و همیشه در صحنه را دو عامل مهم در موفقیت‌ها برون رفت کشور از مشکلات عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد خرسند
حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی برخی روزها به خاطر ویژگی‌هایی که دارند ماندگار می‌شوند و روز 9 دی نیز چون حیات دوباره‌ای به نظام اسلامی داد از روزهای ماندگار تاریخ کشور نام گرفت.
وی حماسه 9 دی را برگرفته از عاشورای حسینی عنوان کرد و ابراز داشت‌: در این روز بزرگ مردم با بصیرت ایران اسلامی به صحنه آمدند و ولایت مداری و پایبندی خود به اصول و ارزش‌های والای اسلامی را به رخ همگان به ویژه نخبگان و خواص بی بصیرت کشیدند.
امام جمعه کازرون ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی که به بهانه انتخابات و با ایجاد توطئه‌های فراوان به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، با حضور یکپارچه و به موقع مردم همه نقشه‌های خود را برملا شده دیدند.
حجت‌الاسلام خرسند بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی و تبیین آن تأکید کرد و اظهار داشت: در این روز ملت ایران بیعت دوباره‌ای با ولی فقیه و آرمان‌های امام خمینی(ره) کردند و نشان دادند که همیشه و در همه صحنه‌ها از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در فروکش کردن فتنه 88 و خلق حماسه 9 دی، گفت: ایشان دست دشمنان و فتنه‌گران را خوانده بودند و با رهنمودهای به موقع و قاطعیت جلوی دشمنان داخلی و خارجی ایستادند.
امام جمعه کازرون وجود رهبری و مردم با بصیرت و همیشه در صحنه را دو عامل مهم در موفقیت‌های نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: این دو عامل همیشه کشور را در مشکلات به موفقیت رسانده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
حجت‌الاسلام خرسند 9 دی را روز ولایت مداری، بصیرت و آگاهی مردم خواند و اظهار کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران توهین به مقدسات و امام حسین(ع) را برنتابیده و در این روز بزرگ به صحنه آمده و حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند./927/ت302/ج
ارسال نظرات