۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۵۱۶۷۳
امام جمعه موقت ساری:

حماسه 9 دی برآمده از تفکر اصیل شیعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که همه تلاش دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه در نظام است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی باید بدانند بدون این نعمت الهی وجهه ای نخواهیم داشت.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، عصر امروز در مراسمی که به مناسبت حماسه عظیم نهم دی در شهرستان میاندرود ساری برگزار شد آن حماسه ماندگار را فصل جدیدی از رابطه امت و ولایت دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آن حضور میلیونی خود به دشمنان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 

وی، حماسه نهم دی را یوم الغدیر انقلاب اسلامی دانست و بیان این که ملت ایران در این روز بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند، افزود: گرامی‌داشت این حماسه تاریخی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که حماسه نهم خوارج زدایی مردم از انقلاب بود، ادامه داد: حماسه ماندگار ملت ایران در نهم دی سال 88 مانع شکل گیری بیت الاحزان شد.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که ملت ایران با آن حضور میلیونی خود ثابت کردند که نخواهند گذاشت حادثه کربلا و خانه نشینی امام علی(ع) بار دیگر در جامعه اسلامی تکرار شود، بیان داشت: راهپیمایی نهم دی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

 

مشاور ارشد نماینده ولی فقیه در مازندران، مردمی بودن را یکی از مهم ترین ویژگی های حماسه نهم دی سال 88 برشمرد و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در آن روز باشکوه با همه وجود وارد میدان شدند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که حماسه نهم دی همه نقشه های فتنه گران را خنثی کرد، بیان داشت: نهم دی نشان داد ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه کوتاه نخواهند آمد.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه نهم دی ثابت کردند اجازه نخواهند داد هیچ کس در امور این کشور دخالت کند، گفت: نهم دی را می توان بیعت دوباره ملت ایران با ولایت دانست.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که 9 دی حرکتی مردمی و برآمده از تفکر شیعه در حمایت از ولایت فقیه بود، بیان داشت: این حماسه عظیم مردمی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماندگار شد.

 

امام جمعه موقت ساری انقلاب اسلامی ایران را الگو گرفته از نهضت حسینی و ادامه دهنده این نهضت عظیم دانست و خاطرنشان کرد: شهدای این مرزوبوم ادامه دهنده مکتب امام حسین (ع) بودند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نعمت الهی ولایت در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران اسلامی عاشق و دلداده ولایت و رهبری هستند، گفت: این انقلاب  و کشور با نعمت ولایت حرکت می کند و پیشرفت دارد.

 

حجت الاسلام قاسمی ولایت فقیه عامل تعالی و سعادت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت عالمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیش از دو دهه اخیر همه فتنه ها را در نطفه خفه کرد.

 

وی با اشاره به این که همه تلاش دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه در نظام است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی باید بدانند که ولایت هست و نیست این نظام است و بدون این نعمت الهی وجهه ای نخواهیم داشت./950/پ202/س

ارسال نظرات