۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۵۲۳۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مذاکره با آمریکا سرآغاز مشکلات نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: ملت ایران در سایه تحریم‌ها به خودکفایی رسیده و دشمنان آرزوی پشت کردن مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های ولایی خود را به گور خواهند برد.
نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، امروز در همایش مسؤولان گزیش استان اردبیل با بیان این‌که فتنه‌های استبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران هر روز ابعاد تازه و گسترده‌تری به خود می‌گیرد اظهار داشت: اعتماد و توکل بر خداوند متعال و سنت‌های الهی پیروزی نهایی را به ارمغان خواهد آورد.

 

وی با بیان این‌که صبر بر مشکلات اقتصادی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مهم‌ترین راهبرد اصلی نظام برای مقابله با فتنه‌های احتمالی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان سال‌ها است که با اعمال تحریم‌های مختلف جنگ اقتصادی علیه نظام را آغاز کرده است، امروز دشمن در راهبردی جدید جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ایران را از سر گرفته است.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‎که هدف نهایی از اعمال فشار‌های اقتصادی و جنگ روانی، گسترش نارضایتی‌های عمومی و اردوکشی‌های خیابانی در آستانه انتخابات سال آینده است، تصریح کرد: اگر امروز آمریکا ایران اسلامی را به عنوان نخستین خطر برای نظام سطله معرفی می کند، باید دانست که همه در سایه تبعیت از ولایت و صبر بر مشکلات بوده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با تأکید بر این‌که تحریم‌های دشمنان نظام از پیش شکست‌خورده است، گفت: ملت ایران در سایه تحریم‌ها به خودکفایی رسیده و دشمنان آرزوی پشت کردن مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های ولایی خود را به گور خواهند برد.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که تمام گرفتاری‌هایش ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی ایران دارد، از این رو از هر راهی برای براندازی نظام ولایی وارد میدان خواهد شد، اگر امروز سخن از مذاکره آمریکا با ایران برای حل مشکلات است، باید دانست که مذاکره با شیطان بزرگ سرآغاز مشکلات نظام اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که طرح مسأله مذاکره با آمریکا از اساس انحرافی و مشکل‌آفرین است، گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب خواهیم یافت که هرگونه عقب نشینی در مقابل دشمنان، جرأت استکبار علیه نظام را افزایش خواهد داد، ما در دوران اصلاحات به تعلیق فعالیت های صلح آمیز هسته ای تن دادیم، اما آنها پا فراتر گذاشته واسامی دانشجویان هسته‌ای ما را خواستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با بیان این‌که نتیجه تعلیق در دوران اصلاحات، تعطیلی نیروگاه‌ها هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته ای کشور بود، افزود: اگر معنای مذاکره با آمریکا این باشد، ملت ایران هرگز به چنین خفت و خواری تن نخواهد داد.

 

وی افزود: به یقین دشمنان دست از توطئه‌چینی علیه نظام بر نخواهند داشت، امروز با چهره نفاق سخن از مذاکره به میان آورند، فردا تحریم‌ها را افزایش می دهند، سیاست چماق و هویچ غرب دیگر کارایی ندارد، چراکه نظام اسلامی و ملت ایران متفاوت با دیگر دولت‌ها و ملت‌های جهان هستند. ملتی که در صیانت از ارزش های دینی خود شهید داده است./935/پ202/س

ارسال نظرات