۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۴۹۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

فرهنگ پشت میز نشینی به بیکاری در کشور دامن زده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی زدودن هویت دینی نسل جوان کشورمان را یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان دانست و تاکید کرد: بی هویتی خطر بزرگی است که جوانان کشورمان را تهدید می کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر دوشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای استان، یکی از ویژگی های جامعه اسلامی را پویایی و تحرک آن دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند این پویایی و نشاط را از جامعه ایران اسلامی دور کنند.

 

وی زدودن هویت دینی نسل جوان کشور را یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بی هویتی خطر بزرگی است که جوانان کشورمان را تهدید می کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که غرب با هدف و برنامه ریزی مشخصی به شکار جوانان ایران اسلامی آمده است، ادامه داد: آنها می خواهند یک جوان ایرانی نسبت به همه امور کشور و زندگی خود بی تفاوت باشد و تنها به عنوان فردی خنثی در این کشور زندگی کند.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که نسل جوان ایران اسلامی آگاه و بصیرتر از هر زمان دیگری توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد، افزود: نظام سلطه نیز از حضور در صحنه نسل جوان هراسان است.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت تقویت بخش اشتغال از سوی مسؤولان کشور تأکید کرد و گفت: امروز بیکاری عامل بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی موجود در کشور است که باید برای رفع آن فکری اساسی شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تنها کارهای مقطعی و بی برنامه راه حل مشکل بیکاری در کشور نخواهد بود، افزود: باید برای ریشه کن کردن این معضل بزرگ اجتماعی چاره اندیشی اساسی شود.

 

امام جمعه ساری پشت میز نشینی را یک فرهنگ نادرست در کشورمان دانست و با بیان این که در کشورهای پیشرفته یک فرد متخصص می داند که جایگاهش در کارخانه و محیط کار است، افزود: متأسفانه در کشور فرهنگ کار و اشتغال نیز نیازمند یک بازنگری و اصلاح است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام دینی در همه بخش ها باید الگوی کشورهای غربی باشد، گفت: اسلام ناب محمدی امروز عامل اقتدار و عظمت ملت ایران است و باید این ارزش های تعالی بخش دینی در بخش های مختلف زندگی ما نهادینه شود.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بار سنگین اشتغال از دوش حکومت برداشته شود، گفت: کشور به تنهایی قادر نخواهد بود برای آحاد جامعه اشتغال ایجاد کند و باید در این بخش مهم همانند کشورهای پیشرفته عمل کنیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات