۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۵۲۷۱۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

انتخابات آگاهانه نیاز اصلی کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ضرورت انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش روی گفت: تعصب های کور و معیارهای ناصحیح باید کنار برود و مردم تنها به فکر منافع فردی نبوده بلکه منافع جامعه را مورد توجه قرار دهند.
انتخابات

حجت الاسلام سید جعفر رضایی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت‎و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که همیشه در انتخابات مردم برای انتخاب گزینه مورد نظرشان معیارهایی دارند، گفت: معیارهای مردم باید بر مبنای عقلانیت بوده و به سوی امور غلط نرود.

 

وی با اشاره به این که معیارهای قومی، قبیله ای و حزبی نباید در برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، بیان داشت: تعصب های کور و معیارهای ناصحیح باید کنار برود و مردم تنها به فکر منافع فردی نبوده بلکه منافع جامعه را مورد توجه قرار دهند.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که معیارهای صحیح براساس اندیشه های ناب اسلام و ارزش های والای نظام اسلامی تبیین شده است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم، سوق دادن جامعه به سمت معنویت و پر کردن خلأهای موجود کشور می تواند معیار خوب و ارزنده ای برای انتخاب فرد مورد نظر باشد.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که امکان دارد به سبب وجود فضای بد تبلیغاتی مردم در انتخاب کاندیدای اصلح دچار اشتباه شوند، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در قالب انتخابات معیارهای درستی را تبیین می کنند که مردم باید افراد کاندید را با معیارهای رهبر معظم انقلاب و معیارهایی که خودشان در نظر دارند، تطبیق داده و فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که مردم باید با بصیرتی والا در انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: حضور بصیر و آگاهانه مردم می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کنند.

 

وی با تأکید بر این که دشمنان درصدد هستند تا با انواع حربه‌ها و برنامه‌های گوناگون سبب کاهش حضور مردمی در انتخابات شوند، بیان داشت: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها ثابت کردند که در خط امام و رهبری و تداوم ارزش های والای انقلاب اسلامی حضوری حماسی و ارزنده را دارند.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که مردم ایران اسلامی باری دیگر همچون گذشته حضور حماسی را در انتخابات تجربه خواهند کرد، گفت: حضور مردم سبب می شود تا دشمنان نظام اسلامی بدانند که نقشه های شوم آنان نمی تواند تأثیری در اراده والای ملت ایران داشته باشد./950/ت302/س

ارسال نظرات