۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۲۷۲۲

اعلام برنامه های ویژه هفته وقف در ایلام

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از اجرای ویژه برنامه های گرامی داشت هفته وقف در سطح این استان خبر داد.
اعلام برنامه های ویژه هفته وقف در ایلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: به منظور گسترش فرهنگ وقف، ایجاد وقف جدید، معرفی خدمات ارزشمند واقفان، خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه، برنامه های هفته وقف در این استان برگزار می شود.

 

وی برگزاری همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفان، هیات امناء و خادمان نمونه استان، وقف و رسانه، برپایی ایستگاه های همه واقف باشیم، برنامه های قرآنی و فرهنگی، نشست تخصصی با روحانیان و دانشگاهیان، سخنرانی مدیرکل اوقاف پیش از خطبه های نمازجمعه، دیدار مدیرکل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، و برپایی نمایشگاه وقف را از جمله برنامه های هفته وقف عنوان کرد.

 

حجت الاسلام کاروند به نام گذاری هر روز از هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف، ترویج فرهنگ قرآن و معارف معصومین، وقف، احیای سنت نبوی و سیره علوی، وقف، ولایت و تدوام بیداری اسلامی، وقف، اقتصاد و افزایش بهروری موقوفات، وقف، عدالت و نیازهای اجتماعی، وقف و قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه، وقف، بانوان و توسعه ماندگار، به عنوان شعارهای هفته وقف نام گذاری شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: ایجاد زمینه لازم برای مشارکت خیرین در امر وقف، آشنایی مردم با نتایج، آثار وقف و تجلیل از واقفان خیراندیش، بهره برداری از ظرفیت های موجود در رسانه ها به منظور تبلیغ فرهنگ وقف با رویکرد ایجاد، افزایش وقف جدید و انسجام بخشی به برنامه ها و فعالیت های هفته ی وقف از جمله اهداف برنامه های هفته وقف در این استان اعلام کرد.

 

گفتنی است، 21 تا 27 دی ماه به عنوان هفته وقف نام گذاری شده است./967/د102/ب

ارسال نظرات