۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۵۳۱۶۲
عضو شواری استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی:

مسؤولان توطئه‌های دشمنان را رصد کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: مردم و مسؤولان باید با حفظ وحدت و انسجام در آستانه انتخابات توطئه‌های احتمالی دشمنان را رصد کنند.
امام جمعه شهرستان خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوی که با حضور اعضای شورای اداری، تأمین و اقشار مختلف مردم همراه بود، بر هوشیاری و آگاهی مسؤولان بر فتنه‌های احتمالی دشمنان تأکید کرد.

 

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی توطئه های استکبار و عوامل داخلی و خارجی‌اش در عین حال که میان مدیران استان در بخش های مختلف وحدت و انسجام لازم وجود دارد، ضروری است که در جهت رصد توطئه های احتمالی دشمنان هوشیاری مضاعف داشته باشیم.

 

امام جمعه خوی سازماندهی جریان های سیاسی مخالف نظام، دامن زدن به شایعات علیه مسؤولان، راه اندازی جنگ روانی به بهانه مشکلات اقتصادی، ایجاد تنش‌های سیاسی و امنیتی، جوسازی های روانی، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی را از جمله توطئه های احتمالی دشمن در آستانه انتخابات خرداد سال آینده اعلام کرد.

 

حجت الاسلام شکوری با تأکید بر این‌که وحدت مردم و مسؤولان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه تنها راه عبور از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم تأکید داشتند، رسالت سنگین مردم و مسؤولان در برهه کنونی انقلاب اسلامی به مراتب حساس‌تر از گذشته است.

 

وی با اشاره به این‌که رهبر انقلاب تلاش در جهت برگزاری کم رونق انتخابات و ایجاد حوادث سیاسی، اقتصادی و امنیتی را از جمله توطئه های دشمنان برشمردند، گفت: باید در حفظ وحدت و انسجام جامعه و همچنین رصد توطئه های استکبار و عوامل داخلی او نهایت تلاش و کوشش را داشته باشیم.

 

عضو شواری استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژگی های فرمانده از دیدگاه امیرمؤمنان علی(ع) پرداخت و گفت: آن حضرت می‌فرماید؛ از کسانی باشد که دیر خشم می‌گیرد، زود عذر می پذیرد، به ضعفا رئوف و مهربان و در برابر زورمندان پرقدرت باشد.

 

حجت الاسلام شکوری مهم ترین ویژگی پلیس موفق را مردمی بودن آن دانست و تصریح کرد: به فرموده امام علی(ع) از کسانی که مشکلات او را از جا بدر نمی برد، ضعف او را به زانو در نمی آورد، از خاندان های صالح بوده و خوش سابقه و همچنین دارای شجاعت، سخاوت و کرم باشید./935/پ203/ب

ارسال نظرات