۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۵۳۵۳۰

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با امام جمعه ورامین دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به ورامین با حضور در بیت آیت الله محمودی گلپایگانی با امام جمعه ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.
محسن رضايي

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای سخنرانی به مناسبت روز غزه به ورامین سفر کرده بود با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار امام جمعه ورامین طی سخنانی ضمن انتقاد از عدم اداء حق مردم ورامین اظهار داشت: امروز شرایط ما خیلی مطلوب نیست و تورم، مسائل اقتصادی و …مردم را آزار می‌دهد.

وی افزود: گرچه خدمات فراوانی هم شده است لکن محرومیت همچنان فراوان است، این مردمی که به واسطه حرکت شجاعانه 15 خرداد 42 مورد بغض و خشم رژیم طاغوت واقع بودند امروز هم در محرومیت به سر می‌برند.

آیت الله محمودی گلپایگانی با بیان این‌که هر روز محرومیت‌ها بیشتر از گذشته می‌شود اظهار داشت: مجموعه نظام می‌دانند مردم اصیل و انقلابی ورامین تحت فشار هستند لذا باید کمکی به این منطقه شود، امروز تنها راه رفع محرومیت از چهره این منطقه تشکیل استان خرداد با محوریت ورامین جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم دیار شهدای 15 خرداد است.

گفتنی است محسن رضایی نیز اظهار داشت: کویر ورامین ثروت فراوانی از نفت و گاز دارد و اگر این منطقه آباد شود قطعا محرومیت‌ها کمتر می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه اقتصاد دولتی که از زمان رضاشاه شکل گرفته است همچنان کشور ما را آزار می‌دهد، باید این مسائل به طور ریشه‌ای حل شود.

رضایی در پایان از تشکیل استان خرداد به محوریت ورامین استقبال کرد./959/د102/ص

ارسال نظرات