۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۵۳۹۸۳
مدیرکل اوقاف استان قم خبر داد؛

راهیابی 15 قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از راهیابی 15 قاری قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.
حجت‌الاسلام شوزب شيري، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام شوزب شیری با بیان این‌که مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر ساری استان مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله کشوری این مسابقات از 9 الی 14 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آماده سازی ویژه حضور شرکت کنندگان در مرحله کشوری قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در راستای آماده سازی راه یافتگان استان قم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات، اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی یک روزه ویژه برادران و خواهران کرده است که با استقبال شرکت کنندگان نیز مواجه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود اعلام کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع بزرگسالان برگزار می‌شود و مقاطع شکوفه‌ها و نوجوانان نیز در آینده نزدیک برپا خواهد شد.
وی افزود: از استان قم 15 نفر از بزرگسالان برتر در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل قرآن کریم توانسته‌اند به مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه یابند./927/د102/پ
ارسال نظرات