۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۵۴۰۵۲
حجت الاسلام پورمحمدی:

نیازمند انسجام ملی و ساماندهی مدیریت اجرایی هستیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سیاسی جامعه روحانیت مبارز رویارویی نظام جمهوری اسلامی با جبهه استکبار را جدی دانست و خواستار تقویت انسجام و امنیت ملی و ساماندهی مدیریت اجرایی برای عبور از این پیچ تاریخی شد.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي، رئيس سازمان بازرسي کل کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، مسؤول سیاسی جامعه روحانیت مبارز روز گذشته در جمع دبیران و رابطبین جوامع روحانیت استان ها گفت: ما در یک تعارض و جدال جدی و واقعی با جبهه استکبار هستیم.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این‌که پس از فروپاشی شوروی غربی‌ها به دنبال ایجاد دشمن فرضی بودند گفت: الان واقعیت این است که آنها ما را به عنوان یک دشمن و معارض جدی شناخته‌اند.


مسؤول سیاسی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند ما هرکجا می‌رویم سایه جمهوری اسلامی را می‌بینیم اظهار داشت: تعارض در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و هر کدام از اینها سهم تعیین کننده و بزرگی در اثرگذاری جمهوری اسلامی دارند.

 

وی با بیان این‌که تمدن بدون فرهنگ معنا ندارد گفت: جریان رسانه، توانایی نظامی، صنعت، دانش و تکنولوژی ابزار و هموار کننده مسیر برای اهرم‌های اصلی تمدن سازی هستند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که موضوع فرهنگ موضوع اساسی است اظهار داشت: مهمترین سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ رخ می‌دهد و دیکتاتوری غرب در حوزه فرهنگ است.

 

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: غرب در مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی به شعار آزادی پایبند است اما در حوزه فرهنگ اصلا اجازه فضای آزاد را نمی‌دهد و دیکته شده و تعریف شده عمل می‌کند.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که سلطه سیاسی غرب سلطه بسیار گسترده، عمیق و تعیین کننده است گفت: علیرغم بسیاری از تحرکات تاثیر گذار جمهوری اسلامی مانند برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد و استفاده از ظرفیت های منطقه ای و فرامنطقه ای ولی پیوسته شاهدیم که در جلسات سیاسی بین المللی ما را محکوم می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: با همه قدرتی که غرب دارد جمهوری اسلامی آن را به چالش کشیده است و در یک تعارض جدی با نقش آفرینی جمهوری اسلامی هستیم.

 

مسؤول سیاسی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این که سلطه گران تحت فشار شدید عصبی هستند گفت: اکنون در مجلس سنای آمریکا تمام دعواها برای رای دادن به منصوبین اوباما، میزان دشمنی با ایران و تمایل به رژیم صهیونیستی است در صورتی که زمانی معارضه شان شوروی بود و برای انتخاب دبیر شورای امنیت ملی آمریکا افراد روس شناس را انتخاب می‌کردند.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که امروز در یک پیچ تاریخی هستیم گفت: نگاه ایشان دقیقا یک نگاه هوشمندانه باز از تحولات جهانی است و ما هم از تحولات جهانی اثر پذیریم و هم اثرگذاریم.


رییس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: عبور از این پیچ تاریخی هم برای شرایط داخلی ما نقطه عطف است و هم برای شرایط بین المللی.

 

وی با اشاره به این‌که 23 صفحه از لایحه بودجه سال جدید آمریکا درباره ایران است و زوایای تحریم در آن بیان شده است گفت: ما از دو جبهه در فشاریم، یکی جبهه تحریم و دیگری تقویت جریان انحرافی و وابسته وهابیت که با ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای و داخلی در نقاط مختلف جهان اسلام و سوء استفاده غرب علیه ایران با نسبت دادن این تهاجمات به جمهوری اسلامی در افکار عمومی غرب، اثر مستقیم بر نفوذ ایران دارد.

 

مسؤول سیاسی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که برای عبور از این پیچ تاریخی گرانیگاه ما اقتصاد است اظهار داشت: برای عبور از این پیچ تاریخی باید مشکل اقتصاد کشور حل شود و اگر مسئله اقتصاد را حل نکنیم در داخل و عرصه بین الملل به شدت گرفتار چالش خواهیم شد.

 

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: ما در جامعه‌مان نخبگان ارزشمندی داریم که با نظام همراهی می‌کنند و این یک سرمایه عظیم است.

 

وی در پایان تاکید کرد: برای عبور از این پیچ تاریخی باید دو کار بزرگ انجام بدهیم؛ نخست تقویت انسجام ملی که رهبر معظم انقلاب این حلقه اتصال و انسجام را مدیریت می‌کنند و روحانیت نیز باید کمک رهبری باشد و دیگری ساماندهی مدیریت اجرایی است./959/د102/ج

ارسال نظرات