۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۴۰۷
رییس خلیفه گری ارامنه ایران:

آیت الله تسخیری نمونه سالمی در جهان اسلام و مسیحیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس خلیفه گری ارامنه ایران در همایش بزرگداشت آیت الله تسخیری با تاکید بر جایگاه ویژه وی عنوان داشت: بنا بر دستورات انجیل مقدس، دوستی و محبت آن است که فردی چیزی از خود را هدیه کند که وی تمام زندگی و وقت خود را وقف مملکت و تمام جهان کرده است.
اسقف سرکيسيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسقف سرکیسیان رییس خلیفه‌گری ارامنه ایران در همایش بین المللی نکوداشت آیت الله تسخیری در تقدیر از مقام علمی و شخصیتی وی با بیان این‌که مایه افتخار من است که در این همایش بین المللی حضور دارم عنوان داشت:  آیت الله تسخیری نمونه سالمی در جهان اسلام و مسیحیت است و فعالیتش، ویژگی‌های گران‌قدر و ایده‌های راسخ و مفید او را به تمام محافل بین المللی رسانده است.
رییس خلیفه گری ارامنه ایران با تاکید بر جایگاه ویژه آیت الله تسخیری در بلوغ مسیحیانی که عارف به جایگاه او هستند، ابراز داشت: بنا بر دستورات انجیل مقدس، دوستی و محبت آن است که فردی چیزی از خود را هدیه کند که وی تمام زندگی و وقت خود را وقف مملکت و تمام جهان کرده است.
اسقف سرکیسیان با تبریک از جانب کلیسای ارامنه به آیت الله تسخیری خطاب به وی گفت: همان‌طور که جبران خلیل جبران فیلسوف عرب بیان داشت که « اگر عشق با شما سخن گوید آن را تصدیق کنید، چون به بالاترین مراحل شما را خواهد برد و فسادهای اخلاقی را از شما دور خواهد کرد »، با محبت و عشقی که شما از خود نشان دادید، همواره همانند طعامی برای جامعه جهانی شده‌اید.
گفتنی است همایش بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری همزمان با هفته وحدت اسلامی هفتم بهمن ماه در تهران و با حضور میهمانان داخلی و خارجی و نمایندگانی از مذاهب و اقلیت های دینی برگزار شده است./9598/پ202/ص
ارسال نظرات