۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۴۱۲
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات:

آیت الله تسخیری متخلق به اخلاق اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تجلیل از خدمات آیت الله تسخیری، تاکید کرد: آیت الله تسخیری مردی اخلاقی، صادق، با صفا و متخلق به اخلاق الهی در لباس پیامبر و با اخلاق پیامبر است.
دكتر محمد باقر خرمشاد،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر محمد باقر خرمشاد رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عصر شنبه در مراسم نکوداشت مقام آیت الله تسخیری، اظهار داشت: انسان ها در برابر کسانی که در امری موفق هستند سر تعظیم و تکریم فرود می آورند و آیت الله تسخیری دارای مجموعه ای از خصوصیاتی است که بر خورداری از یکایک آنها لایق تکریم است.
وی در ادامه افزود: آیت الله تسخیری افزون بر این که در ظاهر یک عالم دینی فاضل ذو ابعاد فقه، کلام و تفسیر است، صد ها مقاله و ده ها کتاب نوشته است و چنان سخنوری هستند که صدها سخنرانی در نقاطی از جهان با روانشناسی انسان های مختلف دارند.
خرمشاد با بیان این که آیت الله تسخیری مرد اجرا و عمل است و در زمینه اجرایی با تاسیس هایی که داشته، موفق بوده است، گفت: ایشان در مقام مرد عمل و اجرا افزون بر حوزه نجف، مرد عمل در حوزه دیپلماسی و همچنین مرد عرصه های سخت و چند جانبه دیپلماسی به هنگام گره خوردگی است.
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به حلم آیت الله تسخیری، بیان داشت: ایشان مردی اخلاقی، صادق، با صفا و متخلق به اخلاق الهی در لباس پیامبر و با اخلاق پیامبر است.
وی با اشاره به این که این رجل دیپلمات توانسته است در اوج قله عالمانه شیعی با همه پیروان ادیان ارتباط داشته است، ابراز داشت: آیت الله تسخیری نزدیک به نیم قرن در عرصه بیداری اسلامی تلاش کرده و همین امر بر ضرورت تکریم ایشان کفایت می کند./9598/پ202/ج
ارسال نظرات