۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۴۱۵
آیت الله جنتی:

آیت الله تسخیری نقش تعیین کننده ای در تقریب مذاهب داشت

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای نگهبان در همایش بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری بیان داشت: آیت الله تسخیری از چهره های منحصر به فرد در ایران است به نحوی که پس از او جایگزین مناسبی نخواهد بود.
آيت الله احمد جنتي

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش  بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری شنبه هفتم بهمن ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد نبی اکرم (ص ) و امام جعفر صادق (ع) و دهه فجر نور که  نورش به همه کشورهای دیگر تابیده شده است، بیان داشت: آیت الله تسخیری از چهره های منحصر به فرد در ایران  است به نحوی که پس از او جایگزین مناسبی نخواهد بود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به  آشنایی دیرینه خود با آیت الله تسخیری در سازمان تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: ایشان شخصیتی پر از فیض و خوبی است که به جهت محبوب القلوب بودن خود نقش تعیین کننده ای در تقریب مذاهب اسلامی داشته است.

آیت الله جنتی با اشاره به نقش موثر آیت الله تسخیری در کنفرانس های بین المللی، ابراز داشت: باید با انتشار آثار گرانقدر این فقیه بارز در صددد بر آییم تا چهره ایشان را به مردم بیشتر بشناسانیم تا مردم از حاصل اندیشه ها و دستاورد های علمی ایشان استفاده بیش تری ببرند.

گفتنی است همایش نکوداشت آیت الله تسخیری در تقدیر از فعالیت های و مجاهدت های وی در سال های متمادی در جهت ایجاد تقریب بین مذاهب اسلامی  و با حضور میهمانان داخلی و خارجی، همزمان با هفته وحدت اسلامی عصر امروز در تهران برگزار گردیده است. /9598/پ202/ج

 

ارسال نظرات