۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۴۴۸۱
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

شعارهای انقلاب اسلامی از کشورهای دیگر دنیا شنیده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار پژوهشگران مهدوی انقلاب اسلامی را منشا و خاستگاه بیداری اسلامی دانست و گفت: شعارهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران از کشورهای دیگر دنیا نیز شنیده می شود.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه موقت قم، ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت علمی و پژوهشگران پژوهشکده مهدویت قم(مؤسسه آینده روشن) با بیان این که در دنیایی که عصر دین زدایی بود، شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم، تصریح کرد: پیروزی انقلاب ملت ایران خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست بود تا جایی که امروزه شعارهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران از کشورهای دیگر دنیا نیز شنیده می شود.

 

وی به درایت و مجاهدت امام خمینی(ره) در مبارزه با ظلم و برقراری حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه در حالی شاهد حکومت بالنده و عدالت محور در ایران اسلامی هستیم که کشور با توان بالا در جهت حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) در حرکت است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد: هر پدیده و توطئه ای که علیه انقلاب اسلامی ایران تاکنون شکل گرفته، با درایت و بصیرت ملت ایران خنثی شده است و اگر نبود عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) این انقلاب با مشکلات سخت تری روبه رو می شد.

 

وی با بیان این که خداوند، انقلاب اسلامی را در سطح کلان از شکست ها حفظ کرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان نظام سبب شده مسیر پیشرفت برای حرکت ملت ایران گشوده شود. 

 

همچنین حجت الاسلام سید مسعود پورسید آقایی در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های مهدوی این مرکز ارائه و تصریح کرد: مجوز مرکز تخصصی جهت برگزاری دوره کارشناسی ارشد(سطح 3) از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم صادر شده است که امیدواریم در آینده شاهد راه اندازی رشته تخصصی مهدویت باشیم.

 

رییس مؤسسه آینده روشن خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز، برگزاری هشت دوره همایش بین المللی دکترین مهدویت است که ابتدای تیرماه سال 92 نیز شاهد برگزاری نهمین همایش دکترین مهدویت خواهیم بود.

 

قابل ذکر است، این دیدار ظهر امروز در محل دفتر تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد./918/پ202/ج

ارسال نظرات