۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۷۶۱

دفتر جدید امام جمعه مراغه به بهره برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ همزمان با 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) دفتر جدید امام جمعه مراغه با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افتتاح شد.
افتتاح دفتر امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، همزمان با 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) دفتر جدید امام جمعه مراغه با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از مسؤولان محلی به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم افتتاح این دفتر با بیان این‌که هم اکنون حدود 700 امام جمعه در سراسر کشور فعالیت دارند، اظهار داشت: حضور معنوی حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه منشاء خدمات ارزنده ای برای مردم این منطقه بوده است.

 

وی با بیان این‌که خدمات ارزشمند معنوی این عالم وارسته همواره مورد توجه استان و کشور بوده است، گفت: احیا و توسعه حوزه‌های علمیه و مراکز علوم دینی در مراغه به خوبی صورت گرفته و این امر در سایه تلاش امام جمعه این شهر بوده است.

 

حجت الاسلام تقوی با تقدیر از مشارکت خوب خیرین مراغه‌ای در احداث و راه اندازی حوزه‌های علمیه و مراکز علوم اسلامی در مراغه تصریح کرد: شخصیت مردمی امام جمعه مراغه موجب شده تا خیرین و عموم آحاد این شهر مشارکت قابل توجهی در طرح‌های حوزوی و دینی داشته باشند.

 

همچنین مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای سلامی در سخنانی از تلاش‌های امام جمعه در احیا و تأسیس حوزه‌های علمیه مراغه قدردانی کرد و تصریح کرد: وجود با برکت حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همواره منشاء خیر و برکت برای شهر تاریخی و مهم مراغه بوده است.

 

بنا بر این گزارش، ساختمان دفتر جدید امام جمعه مراغه در زمینی به مساحت 530 متر مربع و با زیربنای 800 متر مربع در چهار طبقه ساخته و برای آن چهار میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

 

گفتنی است، طبقه همکف این ساختمان به عنوان پارکینگ و طبقات نخست تا سوم آن نیز به عنوان دفتر، مهمانسرا و مسکونی استفاده می شود./935/پ202/ب

ارسال نظرات