۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۸۵۶
در پاسخ به اقدامات توهین آمیز؛

شماری از طلاب نام خود را به محمد تغییر دادند

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سالروز میلاد فرخنده پیامبر رحمت و مهربانی و در پاسخ به اقدامات توهین آمیز به ساحت قدس حضرت محمد(ص) شماری از طلاب حوزه های علمیه استان تهران در اقدامی هماهنگ، نام خود به نام مقدس و زیبای "محمد" تغییر دادند.
شماری از طلاب نام خود را به محمد تغییر دادند

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و با حضور جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان تهران، اساتید و مسؤولان حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع)، معاون امور روحانیون آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و چند تن از مسؤولان و کارمندان اداره ثبت احوال شهرری در سالن امام خامنه ای حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، از طلابی که نامشان را به نام "محمد" تغییر دادند، تقدیر و تجلیل شد.

 
هم چنین در این مراسم از طرف حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) تعدادی از کارمندان اداره ثبت احوال شهرری به خاطر حسن همکاری و خدمت رسانی صادقانه در زمینه فوق مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
 
لازم به ذکر است بنا بر مصوبه جدید سازمان ثبت احوال کل کشور، افرادی که اقدام به تغییر نام خود به "محمد" نمایند، این تغییر نام برای ایشان در کمترین زمان ممکن و بدون طی سیکل اداری طولانی که در زمینه تغییر نام وجود دارد، صورت می گیرد.
ارسال نظرات