۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۵۰۵۴
نماینده خبرگان رهبری:

اتکا به آرای عمومی در اداره کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تولید علم در عرصه‌های مختلف، اتکا به آرای عمومی در اداره کشور، تلاش برای استقلال و خودکفایی، رسیدگی به مناطق محروم و جلوگیری از سلطه بیگانگان بر اقتصاد کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: قدرشناسی از نعمت انقلاب و نظام اسلامی تنها با تبعیت از ولایت فقیه در راستای حفظ آرمان و هدف امام و شهدا میسر است.

 

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین معجزه قرن بیستم تحولی شگرف در سرنوشت ملت‌های مسلمان را رقم زد، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولی فقیه زمان مهم ترین و اصلی ترین پیام دهه فجر است، چراکه بدون تبعیت محض از ولایت نمی توان ادعای انقلابی بودن و پیروی از راه امام راحل را داشت.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که بایستی ولایت‌مداری خود را در میدان عمل ثابت کنیم، تصریح کرد: چه بسیار افرادی که ادعای ولایت‌مداری داشتند و خود را از یاران اصیل انقلاب و امام عنوان می کردند، اما در زمان عمل حرف‌های دیگری به زبان آوردند که موجب شادی دشمنان نظام اسلامی شد.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که انتقال آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا برای نسل حاضر ضرورتی مهم و ارزشی محسوب می شود، افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف به مردم و برنامه ریزی برای پاسداشت و عمل به ارزش های آن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که با مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: تمام تلاش مسؤولان، نمایندگان و مدیران قضایی کشور باید در راستای جلب رضایت و اعتماد مردم باشد، مسؤولان باید بدانند بزرگ ترین آفتی که نظام اسلامی را تهدید می کند، جدایی مردم از نظام است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که نهایت تلاش امروز دشمن برای بدبینی و جدایی مردم از دولت متمرکز شده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی و راه‌اندازی جنگ روانی غرب همه در راستای فتنه‌ای جدید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، باید هوشیار بود و با جلب رضایت مردم اجازه نداد، توهم دشمنان به واقعیت تبدیل شود.

 

وی تولید علم در عرصه‌های مختلف، اتکا به آرای عمومی در اداره کشور، تلاش برای استقلال و خودکفایی، رسیدگی به مناطق محروم و جلوگیری از سلطه بیگانگان بر اقتصاد کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: باید قدرشناس دستاوردهای نظام بود و اجازه نداد عده‎‌ای عده‌ای کوته‌فکر و تنگ‌نظر ره‌آورد عظیم انقلاب را با برخی ضعف‌های جزئی زیرسؤال ببرند.

 

نماینده خبرگان رهبری رشد فضایل اخلاقی، مبارزه با فساد و تبعیض، توسعه و تحکیم تعاون و همکاری و تنظیم سیاست خارجی بر اساس حکمت و عزتمندی مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: امروز رسالت همگان تبعیت از ولایت برای حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است./935/پ201/س

ارسال نظرات