۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۵۵۱۷۹

جلسه ماهیانه مبلغین طرح هجرت رباط کریم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ماهیانه مبلغین طرح هجرت با حضور اعضای این گروه در رباط کریم برگزار شد.
مبلغين رباط کريم

به‌گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، جلسه ماهیانه ‌مبلغین هجرت بلندمدت شهرستان رباط کریم روز شنبه چهاردهم بهمن ماه، در‎ دفتر معاونت تبلیغ این شهرستانبرگزار شد.

حجتالاسلام هادی فردوسی، معاون تبلیغ ‎شهرستان رباط کریم ‌‎‎‎‌‌‌در این جلسهابراز داشت: یکی از نشانه‌های ظهور این است که عده‌ای به شام حمله می‌کنند و با شعار «بکش،بکش» مردم آن دیار را به قتل میرسانند، باشرایط جدیدی که در سوریه ایجاد شده استو وهابیت، گروه‏های تروریستی و سلفی در آنجا تجمع کرده‌اند، حضور اینها و حضور چندین ساله صهیونیستها در منطقه شامات که دو قشر از بدترین دشمنان تشیع هستند زمینه را برای تحریکات علیه تشیع آماده کرده است و انشالله ما هم منتظریم تا خدای متعال شرایط این علائم از علامتهای ظهور را فراهم کند تا دشمنان اسلام نابود شوند.

گفتنی استدر این جلسه روحانیان ‌‌‌‍‍‍‍‌‏و مبلغان به‌ تبادل نظر در رابطه با مسائل روز پرداختند و همچنین مشکلات خود را بیان کردند و قرار شد کهمعاون تبلیغ شهرستان به پیگیری آن‎ها بپردازد.

لازم به ذکر است از روحانیان حاضر آزمون تفسیر جزءهای یکم تا پنجم قرآن کریم به عمل آمد تا در پرونده تبلیغی آنها ثبت شود./957/پ202/ص

ارسال نظرات