۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۵۵۳۱۰

جشن ولادت حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.
حضرت عبدالعظيم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، مراسم جشن میلاد با سعادت، حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، پنجشنبه 26 بهمن‌ماه هم‌زمان با 3 ربیع الثانی در بارگاه ملکوتی حضرتش برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم جشن ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و شعرخوانی آقای محمود تـاری همراه خواهد بود.

در این مراسم نورانی که شامگاه پنجشنبه 26 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد، آقای رحیم خـاکی قاری ممتاز و بین المللی به قرائت قرآن خواهد پرداخت و گروه همخوانی محـراب نیز برنامه ویژه ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را اجرا خواهد نمود.

همچنین از دیگر برنامه‌های این مراسم مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای حمید رمضانپور خواهد بود.

گفتنی است بنا به سنت دیرینه، اهالی شهرستان ری، این روز را عید می گیرند و با پخش نقل و شیرینی میلاد با سعادت این خورشید آسمان سرزمین ری را به یکدیگر تبریک می گویند.

لازم به ذکر است این مراسم در پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت پخش مستقیم قابل مشاهده است./959/د102/ص

 

 

ارسال نظرات