۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۴۲۰
استاد حوزه علمیه:

جنجال کنندگان خانه ملت به دنبال منافع خود هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که جنجال کنندگان در خانه ملت به دنبال منافع باندی و حزبی خود هستند، بیان داشت: اتفاق دیروز در مجلس شورای اسلامی ناخرسندی رهبری و مردم را در پی داشته است.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که پیروزی در سایه اطاعت و وحدت حاصل می شود که باید نسبت به این امور ارزنده اهتمام خاصی وجود داشته باشد، گفت: غلبه ملت سربلند و مقتدر ایران بر دشمنان داخلی و خارجی در پرتو همدلی و یکپارچگی خواهد بود.

 

وی با تاکید بر این که جنجال کنندگان در خانه ملت به دنبال منافع باندی و حزبی خود هستند، بیان داشت: اتفاق روز گذشته در مجلس شورا اسلامی ناخرسندی رهبری و مردم را در پی داشته است.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی از رؤسای قوه مجریه، مقننه و وکلای خود در خانه ملت می خواهند که در شرایط بحرانی و بیمار امروز دنیا صبر و خویشتن داری را سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: همدلی و یکپارچگی باید بین آحاد جامعه و مسؤولان وجود داشته باشد که مسأله ای حیاتی است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که اگر خدایی ناکرده مسؤولان به خواسته مردم توجه نکنند مردم واکنش دیگری نشان خواهند داد که این مسأله خوشایند نیست، گفت: وجود یکپارچگی و وحدت از خواسته های همگان است که نبود آن سبب شادی و شعف دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که امیدواریم مسؤولان به دنبال ناراحتی رهبر معظم انقلاب و مردم نباشند، بیان داشت: مسؤولان به آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر خیانت نخواهند کرد و این راه ارزنده را به درستی ادامه خواهند داد.

 

وی با بیان این که وحدت امری اساسی است که باید نسبت به اجرای آن تلاش وافری وجود داشته باشد، گفت: وحدت می تواند نقش ارزنده ای را در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب داشته و جامعه را به مسیری ارزنده رهنمون کند./950/ا302/س

ارسال نظرات