۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۵۵۴۶۶
نماینده خبرگان رهبری:

شهدا بزرگ‌ترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: مردم ایران چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در جنگ تحمیلی هیچ گاه زیر بار سلطه شرق و غرب نرفته اند.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل عصر امروز در یادواره شهدای روستای مجده شهرستان کوثر اظهار داشت: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی محسوب می شوندف چراکه راه عزتمند حضرت سیدالشهدا(ع) را ادامه دادند و به سعادت ماندگار اخروی نائل شدند.

 

وی با بیان این‌که دوران دفاع مقدس تجلی دوباره وحدت و عزت ملت ایران در انقلاب اسلامی سال 1357 بوده است، تصریح کرد: ملت ایران با ایستادگی عاشورایی و تکرار قهرمانی‌های خود در برابر تمام سلطه‌طلبان این حقیقت را ثابت کردند که دین اسلام و مکتب تشیع ذلت برنمی‌تابد.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ملت ایران بر اساس آرمان، اعتقاد شیعی و صیانت از اندیشه و تفکر شهدا در مسیر ولایت‌مداری قرار گرفته است، تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید سند هویت این مردم ولایت‌مدار است، ملت با تبعیت از ولایت و حفظ روحیه حماسی خود در تمام عرصه‌ها هیبت استکبار را شکسته است.

 

امام جمعه اردبیل ادامه داد: مردم ایران چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در جنگ تحمیلی هیچگاه زیر بار سلطه شرق و غرب نرفت و نشان داد که تنها با تکیه بر آموزه های قرآنی، شیعی و ولایی می توان مقابل ابرقدرت‌هایی ایستاد که هیچ ملتی حتی جرأت مخالفت با کوچک ترین اعمال نفوذ آنان را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت دستاوردهای دوران دفاع مقدس و خون پاک شهدا به مرحله ای از عزت رسیده اند که دشمنان نیز خیال نمی کردند، با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب این‌گونه به پیشرفت‌های بدیع و نوآوری‌های جدید دست یابیم، در حالی که ایران در طول 34 سال در اوج تحریم ها و تهدیدات نظامی و قرار داشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی تأکید کرد: دشمنان بدانند ملت ایران دستاوردهای انقلاب اسلامی را به سادگی بدست نیاورده‌اند که بخواهند به راحتی آن را از دست بدهند، دیگر دوران وابستگی و نوکری شاهان ایران به سر آمده و ملت ایران خود ابرقدرتی در برابر مستکبران عالم مطرح است.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها به واسطه حضور در صحنه ملت و رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است، افزود: آنان که به دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند، بدانند که شهدا بدون هیچ چشمداشتی و مطالبه‌ای در جبهه‌ها حاضر شدند و تنها برای لبیک به سخن رهبری مجاهدت کردند.

 

وی شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی معرفی کرد و انقلاب اسلامی را طلیعه عزت، مجد و شرف واقعی دانست و گفت: اگر به این حقیقت مهم  دست یابیم که بدون وحدت و بصیرت نمی توان توطئه دشمن را خنثی کرد، دیگر سخن از تفرقه به میان نخواهد آمد، بصیرت تنها در سایه تبعیت از ولایت محقق می شود./9352/پ202/س

ارسال نظرات