۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۶۳۹

خبرگزاری شاهد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری شاهد با حضور وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش‌های صدا و سیما رونمایی شد.
خبرگزاري شاهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خبرگزاری شاهد شامگاه روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، رحماندوست نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا بهرامی مشاور فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار، آقاخان رییس تشکل‌های ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار و امینی قائم مقام اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در سالن همایش‌های صدا و سیما رونمایی شد.

در این مراسم امینی، قائم مقام اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اشاره به این‌که اگر در اطلاع‌رسانی غفلت کنیم دشمن ما را شکست می‌دهد گفت: فرزندان شهیدان و ایثارگران نباید به خود مغرور شوند زیرا دشمنان برای انحراف آنها بیشتر تلاش می‌کنند.

شایان ذکر است در این مراسم که در نخستین همایش یادگاران عشق و ایثار برگزار شد، خانواده‌های شهیدان و ایثارگران حضور داشتند و از فرزندان شاهد و ایثارگر موفق کشور تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است خبرگزاری شاهد متعلق به جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار بوده و دارای سرویس‌های اندیشه، سیاسی، فرهنگ و ادب،بین الملل، قرآن و معارف، اجتماعی، اقتصادی و استان‌ها می‌باشد./956/پ202/ص

ارسال نظرات